przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Kępnie

Ogłoszenia o naborze

Archiwum ogłoszeń o naborze znajduje się pod adresem: http://archiwum.bip.powiatkepno.pl/nabor_pracownikow/2015.html

Aktualne ogłoszenia o naborze pracowników

 

Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze : Podinspektor w Wydziale Zarządzania Projektami i Promocji Powiatu

Data publikacji: 2015-11-16

Ważne do: 2016-02-17 00:00:00

Starosta Kępiński z siedzibą w Kępnie ul. Kościuszki 5,63-600 Kępno

organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze :

Podinspektor w Wydziale Zarządzania Projektami i Promocji Powiatu

w Starostwie Powiatowym  w Kępnie.

Oferta: FN.2110.3.2015 z dnia 16 listopada 2015r.

1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym :

 

  1. A.      Zakres działania obejmuje sprawy:
    1. I.       w zakresie inwestycji i rozwoju powiatu
  2. monitoring informacji na temat rozwoju regionalnego oraz funduszy Unii Europejskiej, w tym ogłaszanych naborów/konkursów umożliwiających pozyskanie środków zewnętrznych dla Powiatu,
  3. opracowywanie przy ścisłej współpracy z Wydziałem Budżetu i Finansów projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych Powiatu,
  4. opracowywanie i przygotowywanie przy udziale komórek organizacyjnych starostwa
    i jednostek organizacyjnych Powiatu, wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy pomocowych (środków wspólnotowych i krajowych), wniosków o przyznanie grantów, dotacji i kredytów wraz z niezbędnymi załącznikami (np. projektów umów partnerskich, porozumień o współpracy),
  5. składanie wniosków/projektów do stosownych instytucji,
  6. pomoc firmom zewnętrznym/inżynierowi kontraktu w rozliczaniu merytorycznym i finansowym projektów, w tym: udział w przygotowywaniu i przekazywaniu do odpowiednich instytucji wymaganej umową dokumentacji, np. sprawozdań, wniosków o płatność, informacji z przebiegu realizacji projektu,
  7. przygotowywanie pism, materiałów, sprawozdań i analiz na sesje rady, posiedzenia zarządu oraz dla potrzeb starosty i członków zarządu, w zakresie realizowanych projektów,
  8. przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przyjęcia środków trwałych związanych
    z realizacją inwestycji dofinansowanych ze środków zewnętrznych,
  9. analizowanie aktualnych przepisów, wytycznych oraz interpretacji dotyczących funduszy zewnętrznych,
  10. opracowywanie przy ścisłym współudziale z pozostałymi Wydziałami Starostwa strategii rozwoju powiatu i programów wieloletnich,
  11. informowanie interesantów o możliwościach pozyskania środków zewnętrznych,
  12. popularyzacja wiedzy o Unii Europejskiej.

 

  1. II.                w zakresie promocji:
  2. współpraca przy działaniach związanych ze współpracą zagraniczną.
  3. prowadzenie strony internetowej Powiatu, w szczególności aktualizowanie danych na niej zawartych.
  4. gromadzenie materiałów niezbędnych do wydawania opracowań promujących powiat (foldery, zeszyty, opracowania itp.).
  5. opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjno – informacyjnych
    o Powiecie.
  6. promowanie potencjału gospodarczego, kulturalnego i turystycznego Powiatu.
  7. współpraca z organizacjami i innymi podmiotami w zakresie organizacji konkursów, zawodów i imprez kulturalnych i sportowych promujących Powiat.
  8. inicjowanie i koordynowanie kontaktów oraz współpracy Powiatu z województwem
    i innymi partnerami (w tym zagranicznymi).
  9. prowadzenie kroniki powiatu.
  10. przygotowywanie, we współdziałaniu z właściwymi wydziałami i obsługiwanie konwentów burmistrzów i wójtów oraz starostów, narad wojewódzkich i innych spotkań o problematyce wielowydziałowej.
  11. podejmowanie innych działań w zakresie promocji Powiatu.

 

2. Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym objętym naborem :

1) wykształcenie :

  1. konieczne : wyższe, pomaturalne , średnie
  2. preferowane : wyższe z zakresu zarządzania lub administracji,

      2) doświadczenie (staż pracy) :

  1. konieczne :  wyższe - 0 lat ,

pomaturalne , średnie – 3 lata

  1. preferowane : doświadczenie  w pracy w administracji publicznej  w zakresie pozyskiwania funduszy,             

3) umiejętności zawodowe :

a) konieczne : biegła znajomość obsługi komputera oraz umiejętność wyszukiwania  środków zewnętrznych ,

b) preferowane : biegła znajomość obsługi komputera, umiejętność pracy pod presją

czasu, dobra organizacja pracy własnej, gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji,

4)  inne wymagania niezbędne:

a)obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub  państwa
    członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu.

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego

    lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) nieposzlakowana opinia,

e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

3. Warunki pracy na stanowisku objętym naborem:

   1) praca na stanowisku urzędniczym,

   2) praca w systemie jednozmianowym,

   3) praca przy komputerze.

4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł 0,6%.

5. Oferty osób ubiegających się o wyżej wymienione stanowisko urzędnicze powinny zawierać :

  1)  kwestionariusz osobowy,

   2)  życiorys (c. v.),

3)      list motywacyjny,

4)      kserokopia dowodu osobistego,

5)      kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz umiejętności zawodowe kandydata,

6)      kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia kandydata,

7)      zaświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (pobrane z Krajowego Rejestru Karnego),

8)      oświadczenie kandydata o pełnej  zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

9)      zaświadczenie lekarskie,

      10) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych
   osobowych  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych 
   osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz.1182 ze zm.) w zakresie
   niezbędnym do przeprowadzenia naboru na wyżej wymienione stanowisko
   urzędnicze,

      11)  kandydat osoba niepełnosprawna, który zamierza skorzystać z uprawnienia,

             o  którym  mowa  w  art. 13 a   ust. 2   ustawy  z  dnia  21  listopada   2008r.

             o   pracownikach  samorządowych  (Dz. U. z 2014r poz.1202 ) jest

             obowiązany  do złożenia wraz  z dokumentami kopii dokumentu
             potwierdzającego niepełnosprawność.

6. Oferty wraz z wymaganymi dokumentami, o których mowa w punkcie 5, należy składać w zamkniętych kopertach : do dnia  26 listopada 2015r.do godz. 15.00

z dopiskiem ,,NABÓR - na  wolne stanowisko urzędnicze podinspektor w Wydziale Zarządzania Projektami i Promocji Powiatu

- miejsce składania ofert : Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego  w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno.

7. Inne informacje :

Procedura naboru na  stanowisko urzędnicze jest dwuetapowa i obejmuje :

I etap - kwalifikacja formalna - badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych określonych w punktach 2 - 3;

- do II etapu dopuszcza się osoby zakwalifikowane w I etapie

II etap - kwalifikacja merytoryczna obejmująca :

- test  -składający się z 25 pytań. Zakres testu obejmował będzie:

  • ustawę  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2014r.,poz.1202 j.t.)
  • ustawę z dnia 5 czerwca 1989r.o samorządzie powiatowym  (Dz. U z 2015r., poz.1445 j.t.)

 

  •  ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r.,poz.267 j.t.)

Test odbędzie się dnia 3 grudnia 2015r. w sali nr 206  Starostwa Powiatowego w Kępnie przy ul. Kościuszki 5.  II piętro o godzinie 9:00

-  z osobami, które uzyskały największą liczbę punktów z testu ( 60% )przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna z Komisją Rekrutacyjną powołaną przez Starostę Kępińskiego w dniu 3 grudnia 2015r. o godz. 10:00 w sali nr 206 Starostwa Powiatowego w Kępnie przy ul. Kościuszki 5.  II piętro.

-informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego  w Kępnie.

 

 

Starosta Kępiński

(-) Witold Jankowski

 

Kategoria: Powiązane pliki [ 2 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
RTF Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1212
19-07-23 14:15 Frączek Krzysztof 48.13KB
pdf Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1080
19-07-23 14:16 Frączek Krzysztof 180.27KB

Rejestr zmian strony Ogłoszenia o naborze

Podmiot udostępniający informację
Starostwo Powiatowe w Kępnie
Pierwsza publikacja
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
Aktualizacja publikacji
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:18
Wytworzenie publikacji
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
Zatwierdzenie
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
Rejestr zmian
Drukuj
Liczba odwiedzin
88888

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl