Pomoc Powiatowego Rzecznika Konsumentów
SKORZYSTANIE Z PORADY I PODJĘCIE EWENTUALNEJ INTERWENCJI PRZEZ POWIATOWEGO RZECZNIKA KONSUMENTA
Starostwo Powiatowe w Kępnie
ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno
Powiatowy Rzecznik Konsumentów, I-p, pokój nr 102
Tel.: +48 62 78 28 917
email:
Godziny przyjęć:
- Poniedziałek 10.30 - 15.30
- Wtorek NIECZYNNE
- Środa 7.30 - 12.30
- Czwartek 7.30 - 12.30
- Piątek 7.30 - 12.30
Wniosek wraz z kserokopiami dokumentów można również złożyć w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Kościuszki 5 63-600 Kępno w pok. Nr 003 (parter) w godzinach od 7.30 do 15.30.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów udziela pomocy prawnej tylko osobom fizycznym -mieszkańcom Powiatu Kępińskiego i tylko w sprawach konsumenckich ( tzn. w sprawach nie związanych z działalnością gospodarczą lub zawodową konsumentów).
Dodatkowe informacje oraz informacje dotyczące praw konsumenta i sposobu ich dochodzenia, można uzyskać pod numerem telefonu: 062 78 28 917 lub drogą elektroniczną mail:
PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. - O ochronie konkurencji i konsumentów.
DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/AKTUALIZACJI
2023-11-14
format | Nazwa pliku | Publikacja | Rozmiar |
---|---|---|---|
Procedury udzielania pomocy konsumentom
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 235
|
23-11-14 09:35 Frączek Krzysztof | 380.31KB | |
Wniosek konsumenta - wersja edytowalna
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 202
|
23-11-14 09:30 Frączek Krzysztof | 51KB | |
Wniosek konsumenta
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 185
|
23-11-14 09:33 Frączek Krzysztof | 788.09KB |
Rejestr zmian strony Pomoc Powiatowego Rzecznika Konsumentów
- Podmiot udostępniający informację
- Starostwo Powiatowe w Kępnie
- Pierwsza publikacja
- Frączek Krzysztof 2023-11-14 09:26:42
- Aktualizacja publikacji
- Frączek Krzysztof 2023-11-14 09:26:45
- Wytworzenie publikacji
- Frączek Krzysztof 2023-11-14 09:26:42
- Zatwierdzenie
- Frączek Krzysztof 2023-11-14 09:26:42
- Liczba odwiedzin
- 4951