Skargi i wnioski
Na podstawie Zarządzenia Starosty Kępińskiego Nr 2/2016 z dnia 5 stycznia 2016 r. w sprawie ustalenia regulaminu ewidencjonowania oraz przyjmowania skarg i wniosków w Starostwie Powiatowym w Kępnie:
Skargi i wnioski mogą być wnoszone:
- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-300 Kępno
- fax-em na nr: +48 62 78 28 901
- pocztą elektroniczną na adres:
- ustnie do protokołu
Szczegółowe informacje znajdują się w Zarządzeniu Nr 2/2016, które można pobrać poniżej.
Zasady i tryb ewidencjonowania oraz załatwiania skarg i wniosków w Starostwie Powiatowym w Kępnie regulują przepisy Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2017.1257) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U.2002.5.46)
format | Nazwa pliku | Publikacja | Rozmiar |
---|---|---|---|
Zarządzenie nr 2/2016
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 949
|
16-04-11 08:00 Wiśniewska-Szydlik Karolina | 481.08KB |
Rejestr zmian strony Skargi i wnioski
- Podmiot udostępniający informację
- Starostwo Powiatowe w Kępnie
- Pierwsza publikacja
- Wiśniewska-Szydlik Karolina 2016-04-08 15:33:49
- Aktualizacja publikacji
- Wiśniewska-Szydlik Karolina 2017-06-30 11:23:10
- Wytworzenie publikacji
- Wiśniewska-Szydlik Karolina 2017-06-30 11:23:04
- Zatwierdzenie
- Wiśniewska-Szydlik Karolina 2017-06-30 11:23:04
Drukuj
- Liczba odwiedzin
- 2389