przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Kępnie

Ogłoszenia o naborze

Archiwum ogłoszeń o naborze znajduje się pod adresem: http://archiwum.bip.powiatkepno.pl/nabor_pracownikow/2015.html

Aktualne ogłoszenia o naborze pracowników

 

Konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Medycznych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie

Data publikacji: 2024-10-01

Ważne do:

      Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
ogłasza konkurs na stanowisko
Zastępcy Dyrektora ds. Medycznych
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie

 

Konkurs prowadzony jest w oparciu o rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym nie będącym przedsiębiorcą (Dz.U. z 2018r. poz.393) oraz Regulamin Komisji Konkursowej opracowany przez komisję konkursową powołaną Zarządzeniem nr 22/2024 Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie z dnia 13.09.2024 roku w sprawie powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko Z-cy Dyrektora ds. Medycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.
1. Nazwa i adres podmiotu leczniczego, którego dotyczy konkurs: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie ul. Szpitalna 7 63-600 Kępno.
2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku objętym konkursem:
a) stanowisko pracy: Z-ca Dyrektora ds. Medycznych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie,
b) miejsce pracy: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie
3. Do konkursu może przystąpić osoba, która:
a) posiada tytuł zawodowy lekarza, lekarza dentysty i tytuł specjalisty lub specjalizację II stopnia w dziedzinie medycyny,
b) posiada co najmniej ośmioletni staż pracy w zawodzie lekarza,
c) posiada prawo wykonywania zawodu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
d) nie została prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie,
4. Wymagane dokumenty:
a) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem,
b) dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska wraz z dokumentem potwierdzającym prawo wykonywania zawodu lekarza, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10.07.2023 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych nie będących przedsiębiorcami ( Dz. U. z 2023 poz. 1515),
c) opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej,
d) inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata,
e) kopie dokumentów, o których mowa w pkt b) i d), powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata na stanowisko objęte konkursem, a na prośbę Komisji Konkursowej kandydat zobowiązany jest do okazania dokumentów oryginalnych,
f) zaświadczenie w wersji papierowej o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV oraz art.189 z i art.207 Kodeksu Karnego, jak również określonych w ustawie z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert
g) oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska z godnie z załącznikiem Nr 1 do ogłoszenia,
h) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzania postępowania konkursowego na dane stanowisko wg załączonego wzoru, zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia.
5. Zasady udostępniania materiałów informacyjnych:
Z materiałami informacyjnymi o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie zapoznać można się w sekretariacie SPZOZ w Kępnie ul. Szpitalna 7 63-600 Kępno, w godzinach od 8.00-14.00, kontakt telefoniczny 62 78 27 309.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie– I piętro Administracja lub przesłać za pośrednictwem poczty (decyduje data i godzina odnotowana w rejestrze sekretariatu SPZOZ w Kępnie) na adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie ul. Szpitalna 7 63-600 Kępno w zamkniętej kopercie z adnotacją: „Konkurs na stanowisko Z-cy Dyrektora ds. Medycznych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie” wraz z podaniem imienia i nazwiska, adresu i numeru telefonu kontaktowego kandydata na stanowisko objęte konkursem w terminie 14 dni licząc od daty ukazania się ogłoszenia o konkursie. Jeżeli termin końcowy przypada w niedzielę lub inny ustawowo dzień wolny od pracy, wówczas termin upływa dnia następnego. Oferty, które wpłyną do SPZOZ w Kępnie po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
7. Dodatkowe informacje:
a) postępowanie konkursowe przeprowadza Komisja Konkursowa powołana Zarządzeniem Nr 22/2024 Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie z dnia 13.09.2024 roku w sprawie powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko Z-cy Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.
b) rozpatrzenie przez Komisję Konkursową zgłoszonych kandydatur odbędzie się w budynku: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie ul. Szpitalna 7 63-600 Kępno , w ciągu 60 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
c) o terminie i miejscu rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie;
d) informacja o wyniku konkursu zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie,
e) kandydaci biorący udział w procedurze konkursowej w ciągu 14 dni od dnia ostatniego posiedzenia Komisji zostaną pisemnie powiadomieni o wynikach konkursu;
f) wszelkich informacji na temat konkursu udziela Sekretariat SPZOZ w Kępnie
8. Klauzula informacyjna dotycząca rekrutacji.
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie ul. Szpitalna 7 63-600 KĘPNO ( SPZOZ)
b) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- poczta elektroniczna: iodo@szpital.kepno.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Medycznych SPZOZ w Kępnie
d) Pani/Pana dane osobowe mogą być ponadto przetwarzane w celach archiwalnych i kontrolnych
e) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie
f) Pozyskane dane osobowe będą przechowywane zgodnie z kategorią archiwalną w oparciu o ustawę z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U t.j. z 2018 r. poz. 217 ze zmianami) oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych oraz na zasadach określonych w procedurach wewnętrznych.
g) Dane nie będą ujawniane innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków, kiedy zasadność udostępniania wynika z przepisów prawa. Dane mogą być jednak ujawniane innym podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną SPZOZ. W szczególności podmiotom administrującym systemami
informatycznymi, serwisującym sprzęt informatyczny, zapewniającymi transport dokumentów i nośników elektronicznych, zapewniającymi niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych oraz podmiotom zapewniającym obsługę prawną. Przekazanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie SPZOZ, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach
h) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy sekretaria@szpital.kepno.pl
i) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
j) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Medycznych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.

DYREKTOR
Samodzielnego Publicznego Zakładu
Opieki Zdrowotnej w Kępnie
/-/ Beata Andrzejewska

Kategoria: Powiązane pliki [ 3 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
pdf skan zarządzenia
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 17
24-10-01 13:50 Frączek Krzysztof 395.94KB
pdf regulamin konkurs z-ca med
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 31
24-10-01 13:49 Frączek Krzysztof 584.97KB
pdf OGŁOSZENIE O KONKURSIE
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 25
24-10-01 13:48 Frączek Krzysztof 300.89KB

Kategoria: Powiązane pliki [ 2 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
RTF Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1327
19-07-23 14:15 Frączek Krzysztof 48.13KB
pdf Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1184
19-07-23 14:16 Frączek Krzysztof 180.27KB

Rejestr zmian strony Ogłoszenia o naborze

Podmiot udostępniający informację
Starostwo Powiatowe w Kępnie
Pierwsza publikacja
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
Aktualizacja publikacji
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:18
Wytworzenie publikacji
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
Zatwierdzenie
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
Rejestr zmian
Drukuj
Liczba odwiedzin
95831

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl