przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Kępnie

Ogłoszenia o naborze

Archiwum ogłoszeń o naborze znajduje się pod adresem: http://archiwum.bip.powiatkepno.pl/nabor_pracownikow/2015.html

Aktualne ogłoszenia o naborze pracowników

 

Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze : Podinspektor w Wydziale Organizacyjnym, Spraw Obronnych i Społecznych

Data publikacji: 2015-11-16

Ważne do: 2016-02-17 00:00:00

Starosta Kępiński z siedzibą w Kępnie ul. Kościuszki 5,63-600 Kępno

organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze :

Podinspektor w Wydziale Organizacyjnym, Spraw Obronnych i Społecznych

w Starostwie Powiatowym  w Kępnie.

Oferta: FN.2110.4.2015 z dnia 16 listopada 2015r.

1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym :

1)      Rejestracja i opisywanie faktur.

2)      Ewidencjonowanie i rozliczanie rozmów telefonicznych pracowników (stacjonarnych
i komórkowych). Przekazywanie do Wydziału Budżetu i Finansów imiennych wykazów rozmów prywatnych wykonywanych przez pracowników Starostwa. Przygotowywanie w tym zakresie stosownych raportów i analiz.

3)      Przyjmowanie zapotrzebowań na zakup środków czystości, materiałów biurowych
i wyposażenia od naczelników wydziałów oraz ich weryfikacja  pod względem ilości i celowości zakupu.

4)      Prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją samochodów służbowych.

5)      Prowadzenie ewidencji pieczęci i odcisków oraz sporządzenie dokumentacji z ich brakowania.

6)      Prowadzenie spraw związanych z bhp, w tym m. in. zaopatrywanie pracowników w odzież ochronną i środki czystości.

7)      Wykonywanie zadań związanych z opłacaniem składek członkowskich w organizacjach i stowarzyszeniach, których członkiem jest Powiat Kępiński.

8)      Prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką odpadami (deklaracje, odpłatność za wywóz odpadów komunalnych).

9)      Przygotowywanie informacji i zamieszczanie ich na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiatkepno.pl).

10)  Tworzenie informacji pisemnych i ich przekazywanie do Wydziału Zarządzania Projektami i Promocji Powiatu, w celu publikacji na stronie internetowej powiatu.

11)  Prowadzenie ewidencji (rejestru) oraz nadzór nad stowarzyszeniami zwykłymi.

12)  Nadzorowanie działalności stowarzyszeń innych niż stowarzyszenia jednostek samorządu terytorialnego.

13)  Sprawowanie nadzoru nad działalnością fundacji korzystających ze środków publicznych i prowadzących działalność na obszarze całego kraju, w zakresie działalności prowadzonej na terenie Powiatu.

14)  Opracowanie i uzgadnianie projektów dokumentów kształtujących politykę zdrowotną Powiatu oraz monitorowanie realizacji tej polityki.

15)  Uzgadnianie oraz bieżący nadzór nad realizacją rocznych programów zdrowotnych
i działań z zakresu promocji zdrowia na terenie Powiatu.

16)  Realizowanie zadań z zakresu promocji zdrowia wymaganych przez organy Powiatu lub  instytucje zewnętrzne.

17)  Monitorowanie planowania i realizacji na terenie Powiatu programów zdrowotnych finansowanych ze środków zewnętrznych (np. przez NFZ)

18)  Monitorowanie realizacji na terenie Powiatu programów zapisanych w Narodowym Programie Zdrowia oraz innych programów prozdrowotnych.

19)  Współdziałanie z Państwowym Powiatowym i Państwowym Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym w sprawach bezpieczeństwa sanitarnego Powiatu.

20)  Monitorowanie rozmieszczenia i czasu pracy aptek ogólnodostępnych na terenie Powiatu oraz innych spraw związanych z czasem pracy aptek.

21)  Współdziałanie z jednostkami i organami Powiatu oraz zewnętrznymi instytucjami działającymi w dziedzinie ochrony zdrowia w celu pozyskania środków na realizację działań dotyczących ochrony zdrowia na terenie Powiatu oraz sprawnej realizacji działań.

22)  Przygotowywanie propozycji sposobu załatwienia spraw ujętych we wnioskach
interpelacjach parlamentarzystów i radnych, a dotyczących problematyki ochrony zdrowia.

23)  Opracowywanie i przedkładanie w ustalonych terminach sprawozdań merytorycznych
i finansowych z realizacji zadań dotyczących ochrony zdrowia.

24)  Obsługa administracyjno-biurowa Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.

 

 

 

2. Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym objętym naborem :

1) wykształcenie :

  1. konieczne : wyższe, pomaturalne , średnie
  2. preferowane : wyższe z zakresu  administracji, ekonomii,

      2) doświadczenie (staż pracy) :

  1. konieczne :  wyższe - 0 lat ,

pomaturalne , średnie – 3 lata

  1. preferowane : doświadczenie  w pracy w administracji publicznej .                      

3) umiejętności zawodowe :

a) konieczne : biegła znajomość obsługi komputera ,
b) preferowane : umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy własnej, gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji,

4)  inne wymagania niezbędne:

a)obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub  państwa
    członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu.

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c) brak prawomocnego  skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) nieposzlakowana opinia,

e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

3. Warunki pracy na stanowisku objętym naborem:

   1) praca na stanowisku urzędniczym,

   2) praca w systemie jednozmianowym,

   3) praca przy komputerze.

4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł 0,6%.

5. Oferty osób ubiegających się o wyżej wymienione stanowisko urzędnicze powinny zawierać :

  1)  kwestionariusz osobowy,

   2)  życiorys (c. v.),

3)      list motywacyjny,

4)      kserokopia dowodu osobistego,

5)      kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz umiejętności zawodowe kandydata,

6)      kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia kandydata,

7)      zaświadczenie o braku prawomocnego  skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (pobrane z Krajowego Rejestru Karnego),

8)      oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

9)      zaświadczenie lekarskie,

      10) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych
   osobowych  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych 
   osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz.1182 ze zm.) w zakresie
   niezbędnym do przeprowadzenia naboru na wyżej wymienione stanowisko
   urzędnicze,

      11)  kandydat osoba niepełnosprawna, który zamierza skorzystać z uprawnienia,

             o  którym  mowa  w  art. 13 a   ust. 2   ustawy  z  dnia  21  listopada   2008r.

             o   pracownikach  samorządowych  (Dz. U. z 2014r poz.1202 ) jest

              obowiązany  do złożenia wraz  z dokumentami kopii dokumentu
             potwierdzającego niepełnosprawność.

6. Oferty wraz z wymaganymi dokumentami, o których mowa w punkcie 5, należy składać w zamkniętych kopertach : do dnia  26 listopada 2015r.do godz. 15.00

z dopiskiem ,,NABÓR - na  wolne stanowisko urzędnicze podinspektor w Wydziale Organizacyjnym, Spraw Obronnych i Społecznych

- miejsce składania ofert : Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego  w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno.

7. Inne informacje :

Procedura naboru na  stanowisko urzędnicze jest dwuetapowa i obejmuje :

I etap - kwalifikacja formalna - badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych określonych w punktach 2 - 3;

- do II etapu dopuszcza się osoby zakwalifikowane w I etapie

II etap - kwalifikacja merytoryczna obejmująca :

- test  -składający się z 25 pytań. Zakres testu obejmował będzie:

  • ustawę  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2014r.,poz.1202 j.t.)
  • ustawę z dnia 5 czerwca 1989r.o samorządzie powiatowym  (Dz. U z 2015r., poz.1445 j.t.)

 

  •  ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r.,poz.267 j.t.)

 

Test odbędzie się dnia 3 grudnia 2015r. w sali nr 206  Starostwa Powiatowego w Kępnie przy ul. Kościuszki 5.  II piętro o godzinie 11:00

-  z  osobami, które uzyskały największą liczbę punktów z testu ( 60%)przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna z Komisją Rekrutacyjną powołaną przez Starostę Kępińskiego w dniu 3 grudnia 2015r. o godz. 12:00 w sali nr 206 Starostwa Powiatowego w Kępnie przy ul. Kościuszki 5.  II piętro.

-informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego  w Kępnie.

 

 

Starosta Kępiński

(-) Witold Jankowski

 

 

 

 

Kategoria: Powiązane pliki [ 2 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
RTF Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1330
19-07-23 14:15 Frączek Krzysztof 48.13KB
pdf Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1185
19-07-23 14:16 Frączek Krzysztof 180.27KB

Rejestr zmian strony Ogłoszenia o naborze

Podmiot udostępniający informację
Starostwo Powiatowe w Kępnie
Pierwsza publikacja
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
Aktualizacja publikacji
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:18
Wytworzenie publikacji
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
Zatwierdzenie
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
Rejestr zmian
Drukuj
Liczba odwiedzin
96185

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl