Ogłoszenia o naborze
Archiwum ogłoszeń o naborze znajduje się pod adresem: http://archiwum.bip.powiatkepno.pl/nabor_pracownikow/2015.html
Aktualne ogłoszenia o naborze pracowników
Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. kontroli
Data publikacji: 2025-05-20
Ważne do:
STAROSTWO POWIATOWE W KĘPNIE
ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno
organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze :
Inspektor ds. kontroli
WYMIAR 2/5 ETATU
w Starostwie Powiatowym w Kępnie.
Oferta: FN.2110.2.2025 z dnia 20.05.2025 r.
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym objętym naborem:
1) wykształcenie:
konieczne: wyższe
2) doświadczenie (staż pracy):
a) konieczne: wyższe -3 lata,
b) preferowane: doświadczenie w pracy w administracji samorządowej
3) obligatoryjne uprawnienia:
konieczne posiadanie następujących kwalifikacji:
- legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie nadzoru, kontroli i audytu w jednostkach publicznych, lub
- jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
- kandydat złożył, w latach 2003–2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
- uprawnienia biegłego rewidenta, lub
- legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.
4) umiejętności zawodowe:
a) konieczne: biegła znajomość obsługi komputera, umiejętność stosowania przepisów,
b) preferowane: umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy własnej, gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji,
5) inne wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- Warunki pracy na stanowisku objętym naborem:
1) praca na stanowisku urzędniczym,
2) praca w systemie jednozmianowym,
3) praca przy komputerze.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł więcej niż 0,6%.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zadania główne:
1) opracowywanie tez do kontroli i planów kontroli,
2) przeprowadzanie kontroli,
3) sporządzanie protokołów pokontrolnych,
4) przygotowywanie zaleceń pokontrolnych i kontrola ich wykonania,
5) sporządzanie sprawozdań z zakresu realizacji planów kontroli,
6) prowadzenie kontroli w zakresie funkcjonowania kontroli zarządczej w Starostwie
i w jednostkach organizacyjnych Powiatu w obszarze wskazanym przez Starostę lub Zarząd,
7) kontrolowanie przestrzegania realizacji celów i zadań przyjętych przez Starostwo
i jednostki organizacyjne Powiatu pod kątem zgodności ich działania z prawem, efektywnością, oszczędnością i terminowością,
8) kontrola prawidłowości przekazywania, wykorzystania i rozliczania dotacji przyznawanych na realizacje zadań Powiatu dla jednostek sektora finansów publicznych i podmiotów nie zaliczanych do sektora finansów publicznych,
9) koordynacja planowanych działań kontroli we współpracy z zewnętrznymi instytucjami kontroli,
10) szczegółowy zakres i tryb działania Stanowiska do spraw Kontroli Wewnętrznej określa ,,Regulamin kontroli wewnętrznej",
11) udział na polecenie Starosty w doraźnych zespołach kontrolnych.
Zadania pomocnicze: współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w realizacji zadań wspólnych.
Zadania okresowe: sporządzanie sprawozdań.
- Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) kserokopie świadectw pracy, umów oraz referencje,
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w starostwie,
11) osoby niepełnosprawne kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Kościuszki 5 - Biuro Podawcze lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze „Inspektor ds. kontroli w wymiarze 2/5 ETATU w Starostwie Powiatowym w Kępnie”, w terminie do dnia 04.06.2025 r. do godziny 10:00
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie podlegają odrzuceniu.
- Inne informacje:
Procedura naboru na stanowisko urzędnicze jest dwuetapowa i obejmuje:
I etap - kwalifikacja formalna - badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych określonych w punktach 1,2,3 i 5. Do II etapu dopuszcza się osoby zakwalifikowane w I etapie.
II etap - kwalifikacja merytoryczna obejmująca rozmowę kwalifikacyjną z Komisją Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Kępińskiego, odbędzie się w dniu 06.06.2025 r. o godz. 10:30 w sali 206 Starostwa Powiatowego w Kępnie przy ul. Kościuszki 5, II piętro.
Wymagania wiedzy specjalistycznej:
1) ustawy z 5.06.1998 roku o samorządzie powiatowym,
2) ustawy z 29.09.1994 r. o rachunkowości i przepisów wykonawczych do ustawy,
3) ustawy z 27.08.2009 r. o finansach publicznych,
4) ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych,
5) ustawy z 17.12.2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
6) ustawy z 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych,
7) ustawy z 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych,
8) ustawy z 14.06.1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego,
9) rozporządzenia Ministra Finansów z 4.09.2015 r. w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu,
10) rozporządzenia Rady Ministrów z 15.05.2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
11) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
I inne akty prawne niezbędne do pracy na stanowisku ds. kontroli
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.powiatkepno.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kępnie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).”
Starosta
(-) Alicja Śniegocka
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych w procesie naboru
Szanowni Państwo,
Zgodnie z art. 12 i 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) w związku z prowadzeniem procesu rekrutacji do pracy w Starostwie Powiatowym w Kępnie informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Kępnie w procesie naboru jest - w zakresie realizowanych zadań – Starosta Kępiński z siedzibą w Kępnie, przy ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, tel. 62 78 28 900, fax. 62 78 28 901, email: starosta@powiatkepno.pl,
- Administrator danych powołał Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail artur.solyga@powiatkepno.pl.
- Dane osobowe kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Kępnie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Kępnie - wyboru osób do zatrudnienia na wolnych stanowiskach.
- Administrator Danych nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych kandydatów do pracy w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, tj. w celu naboru.
- Kandydaci w procesie naboru mają prawo do cofnięcia zgody, o której mowa w pkt.4, w każdym momencie poprzez zawiadomienie pracodawcy. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
- Podstawą przetwarzania danych osobowych w trakcie naboru na stanowiska urzędnicze jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 221§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Podanie danych przez kandydatów w procesie naboru jest konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane, a nie podanie danych spowoduje brak możliwości rozpatrzenia oferty kandydata złożonej w procesie naboru.
- Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa.
Starosta
(-) Alicja Śniegocka
format | Nazwa pliku | Publikacja | Rozmiar |
---|---|---|---|
![]() |
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1420
|
19-07-23 14:15 Frączek Krzysztof | 48.13KB |
![]() |
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1262
|
19-07-23 14:16 Frączek Krzysztof | 180.27KB |
Rejestr zmian strony Ogłoszenia o naborze
- Podmiot udostępniający informację
- Starostwo Powiatowe w Kępnie
- Pierwsza publikacja
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
- Aktualizacja publikacji
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:18
- Wytworzenie publikacji
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
- Zatwierdzenie
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
- Liczba odwiedzin
- 105858