przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Kępnie

Ogłoszenia o naborze

Archiwum ogłoszeń o naborze znajduje się pod adresem: http://archiwum.bip.powiatkepno.pl/nabor_pracownikow/2015.html

Aktualne ogłoszenia o naborze pracowników

 

Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze :Podinspektor w Wydziale Edukacji i Sportu

Data publikacji: 2017-11-08

Ważne do: 2018-02-09 00:00:00

  

Starosta Kępiński z siedzibą w Kępnie ul. Kościuszki 5,63-600 Kępno

organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze :

Podinspektor w Wydziale Edukacji i Sportu

w Starostwie Powiatowym  w Kępnie.

Oferta: FN.2110.1.2017 z dnia 8 listopada2017r.

1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym :


a) zadania wiodące: prowadzenie i obsługa sekretariatu wydziału, prowadzenie sprawozdawczości dla GUS, KO, MEN, realizacja zadań z zakresu kierowanie dzieci
i młodzieży do kształcenia specjalnego, placówek szkolno-wychowawczych, socjoterapeutycznych i nauczania  indywidualnego, prowadzenie rejestrów w zakresie awansu zawodowego nauczycieli, ewidencji szkół niepublicznych oraz Uczniowskich Klubów Sportowych, sporządzanie notatek służbowych i opisywanie faktur, obsługa AZF, obsługa elektronicznego obiegu dokumentów, w szczególności  realizacja zadań wynikających z obsługi programu Systemu Informacji Oświatowej. Archiwizowanie dokumentów w zakresie wydziału.

b) zadania pomocnicze: przygotowywanie dokumentacji w zakresie: przeprowadzania komisji egzaminacyjnych awansu zawodowego nauczycieli, konkursów na dyrektorów placówek, wpisu do ewidencji szkół niepublicznych, arkuszy organizacyjnych,  spraw osobowych dyrektorów placówek oświatowych.  Występowanie o dotacje i środki zewnętrzne, ich rozliczanie i sprawozdawczość, obsługa programów stypendialnych i nagród dla uczniów,

                                                                                     

c) zadania towarzyszące: sporządzanie korespondencji, rozliczanie rozmów telefonicznych, przygotowywanie wzorów umów o dzieło i zleceń, utrzymywanie stałego kontaktu z sądem dla nieletnich i CMPPP w Warszawie, ewidencja wydanych delegacji, sporządzanie korespondencji okolicznościowej, udział w organizacji imprez przygotowywanych przez wydział, współpraca z sądem, policją, Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną , Ośrodkiem Rozwoju Edukacji, w sprawie nieletnich, prowadzenie spraw w zakresie doskonalenia zawodowego n-li. 

 

2. Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym objętym naborem :

 

1) wykształcenie :

a) konieczne : wyższe, pomaturalne, średnie

b) preferowane : wyższe z zakresu administracji,

 

2) doświadczenie (staż pracy) :

a) konieczne :  wyższe - 0 lat ,

    pomaturalne, średnie – 3 lata

b) preferowane : doświadczenie  w pracy w administracji publicznej .                      

 

3) umiejętności zawodowe :

a) konieczne : biegła znajomość obsługi komputera ,
b) preferowane : umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy własnej, gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji,

 

4)  inne wymagania niezbędne:

a )obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu,

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) nieposzlakowana opinia,

e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

 

3. Warunki pracy na stanowisku objętym naborem:

   1) praca na stanowisku urzędniczym,

   2) praca w systemie jednozmianowym,

   3) praca przy komputerze.

 

4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

 W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł 0,6%.

 

5. Oferty osób ubiegających się o wyżej wymienione stanowisko urzędnicze powinny zawierać :

1)  kwestionariusz osobowy,

2)  życiorys (c. v.),

3)  list motywacyjny,

4) kserokopia dowodu osobistego,

5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz umiejętności zawodowe kandydata,

6) kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia kandydata,

7) zaświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (pobrane z Krajowego Rejestru Karnego),

8) oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

9) zaświadczenie lekarskie,

10) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych
   osobowych  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych 
   osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) w zakresie
   niezbędnym do przeprowadzenia naboru na wyżej wymienione stanowisko
   urzędnicze,

11)  kandydat osoba niepełnosprawna, który zamierza skorzystać z uprawnienia,

             o  którym  mowa  w  art. 13 a   ust. 2   ustawy  z  dnia  21  listopada   2008r.

             o   pracownikach  samorządowych  (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.) jest

              obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu
             potwierdzającego niepełnosprawność.

 

6. Oferty wraz z wymaganymi dokumentami, o których mowa w punkcie 5, należy składać w zamkniętych kopertach : do dnia 22 listopada2017r.do godz. 15.00

z dopiskiem ,,NABÓR - na  wolne stanowisko urzędnicze podinspektor w Wydziale Edukacji i Sportu
- miejsce składania ofert : Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego  w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno.

 

7. Inne informacje :

Procedura naboru na  stanowisko urzędnicze jest dwuetapowa i obejmuje :

I etap - kwalifikacja formalna - badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności
i spełnienia wymagań formalnych określonych w punktach 2 - 3;

- do II etapu dopuszcza się osoby zakwalifikowane w I etapie

II etap - kwalifikacja merytoryczna obejmująca :

- test  -składający się z 25 pytań. Zakres testu obejmował będzie:

  • ustawę z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U z 2016r.,poz.902 z późn. zm.)
  • ustawę z dnia 5 czerwca 1989r.o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U z 2017r. poz. 1868)
  • ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. U. z 2017.,poz.1257 )
  • Ustawa z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (t.j. U. z 2016r., poz.1943
    z późn. zm.)
  • Ustawa z dnia 26 stycznia 1982r.  Karta Nauczyciela (t.j. Dz. U. z 2017., poz.1189)
  • Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę –Prawo oświatowe (Dz.U z 2017r. poz. 60 z późn.zm.
  • Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (Dz.U z 2017r. poz. 59 z późn.zm)

Test odbędzie się dnia 27 listopada2017r. w sali nr 206  Starostwa Powiatowego w Kępnie przy ul. Kościuszki 5.  II piętro o godzinie 11:00

-  z  osobami, które uzyskały największą liczbę punktów z testu (co najmniej 60%) przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna z Komisją Rekrutacyjną powołaną przez Starostę Kępińskiego w dniu 27 listopada 2017r. o godz. 12:00 w sali nr 206 Starostwa Powiatowego w Kępnie przy ul. Kościuszki 5.  II piętro.

-informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego  w Kępnie.

 

                                                                                                 

Starosta Kępiński

                                                                                                      (-) Witold Jankowski

 

 

 

 

 

Kategoria: Powiązane pliki [ 2 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
RTF Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1328
19-07-23 14:15 Frączek Krzysztof 48.13KB
pdf Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1184
19-07-23 14:16 Frączek Krzysztof 180.27KB

Rejestr zmian strony Ogłoszenia o naborze

Podmiot udostępniający informację
Starostwo Powiatowe w Kępnie
Pierwsza publikacja
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
Aktualizacja publikacji
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:18
Wytworzenie publikacji
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
Zatwierdzenie
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
Rejestr zmian
Drukuj
Liczba odwiedzin
95887

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl