Ogłoszenia o naborze
Archiwum ogłoszeń o naborze znajduje się pod adresem: http://archiwum.bip.powiatkepno.pl/nabor_pracownikow/2015.html
Aktualne ogłoszenia o naborze pracowników
Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze :Podinspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Kępnie
Data publikacji: 2017-11-08
Ważne do: 2018-02-09 00:00:00
Starosta Kępiński z siedzibą w Kępnie ul. Kościuszki 5,63-600 Kępno
organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze :
Podinspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu
w Starostwie Powiatowym w Kępnie.
Oferta: FN.2110.2.2017 z dnia 8 listopada 2017r.
1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym :
a) zadania wiodące:
- Rozpatrywanie złożonych wniosków o zatwierdzenie projektów organizacji ruchu
- Zatwierdzanie organizacji ruchu na podstawie złożonych projektów
- Przekazywanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji.
- Przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji.
- Opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych.
- Prowadzenie kontroli prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu.
- Współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, Policją oraz innymi jednostkami.
- Przeprowadzenie kontroli w terminie 14 dni od dnia wprowadzenia stałej organizacji ruchu , wykonania zadań technicznych wynikających z realizacji projektu.
- Przeprowadzanie co najmniej raz na 6 miesięcy kontroli prawidłowości zastosowania , wykonania , funkcjonowania i utrzymania wszystkich znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego umieszczonych na drogach gminnych i powiatowych.
b) zadania pomocnicze:
- Zamieszczanie ogłoszeń i informacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Wydawanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny.
c) zadania towarzyszące:
- Przygotowanie i wysyłanie korespondencji z zakresu ww zadań
- Przygotowanie dokumentacji z zakresu zamówień publicznych prowadzonych przez wydział
2. Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym objętym naborem :
1) wykształcenie :
a) konieczne : wyższe, pomaturalne , średnie
b) preferowane : wyższe z zakresu administracji,
2) doświadczenie (staż pracy) :
a) konieczne : wyższe - 0 lat ,
pomaturalne , średnie – 3 lata
b) preferowane : doświadczenie w pracy w administracji publicznej .
3) umiejętności zawodowe :
a) konieczne : biegła znajomość obsługi komputera ,
b) preferowane : umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy własnej, gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji,
4) inne wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu.
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
3. Warunki pracy na stanowisku objętym naborem:
1) praca na stanowisku urzędniczym,
2) praca w systemie jednozmianowym,
3) praca przy komputerze.
4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł 0,6%.
5. Oferty osób ubiegających się o wyżej wymienione stanowisko urzędnicze powinny zawierać :
1) kwestionariusz osobowy,
2) życiorys (c. v.),
3) list motywacyjny,
4) kserokopia dowodu osobistego,
5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz umiejętności zawodowe kandydata,
6) kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia kandydata,
7) zaświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (pobrane z Krajowego Rejestru Karnego),
8) oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) zaświadczenie lekarskie,
10) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.922 z późn. zm.) w zakresie
niezbędnym do przeprowadzenia naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze,
11) kandydat osoba niepełnosprawna, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016r poz.902 z późn.zm ) jest
obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
6. Oferty wraz z wymaganymi dokumentami, o których mowa w punkcie 5, należy składać w zamkniętych kopertach : do dnia 22 listopada2017r.do godz. 15.00
z dopiskiem ,,NABÓR - na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu –- miejsce składania ofert : Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno.
7. Inne informacje :
Procedura naboru na stanowisko urzędnicze jest dwuetapowa i obejmuje :
I etap - kwalifikacja formalna - badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych określonych w punktach 2 - 3;
- do II etapu dopuszcza się osoby zakwalifikowane w I etapie
II etap - kwalifikacja merytoryczna obejmująca :
- test -składający się z 25 pytań. Zakres testu obejmował będzie:
- ustawę z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U z 2016r.,poz.902 z późn. zm.)
- ustawę z dnia 5 czerwca 1989r.o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U z 2017r. poz. 1868)
- ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. U. z 2017.,poz.1257 )
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j . U. z 2017r. poz. 1260 )
Test odbędzie się dnia 27 listopada 2017r. w sali nr 206 Starostwa Powiatowego w Kępnie przy ul. Kościuszki 5. II piętro o godzinie 13:30
- z osobami, które uzyskały największą liczbę punktów z testu (co najmniej 60%)przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna z Komisją Rekrutacyjną powołaną przez Starostę Kępińskiego w dniu 27 listopada 2017r. o godz. 14:30 w sali nr 206 Starostwa Powiatowego w Kępnie przy ul. Kościuszki 5. II piętro.
-informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Kępnie.
Starosta Kępiński
(-) Witold Jankowski
format | Nazwa pliku | Publikacja | Rozmiar |
---|---|---|---|
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1328
|
19-07-23 14:15 Frączek Krzysztof | 48.13KB | |
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1184
|
19-07-23 14:16 Frączek Krzysztof | 180.27KB |
Rejestr zmian strony Ogłoszenia o naborze
- Podmiot udostępniający informację
- Starostwo Powiatowe w Kępnie
- Pierwsza publikacja
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
- Aktualizacja publikacji
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:18
- Wytworzenie publikacji
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
- Zatwierdzenie
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
- Liczba odwiedzin
- 95882