przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Kępnie

Ogłoszenia o naborze

Archiwum ogłoszeń o naborze znajduje się pod adresem: http://archiwum.bip.powiatkepno.pl/nabor_pracownikow/2015.html

Aktualne ogłoszenia o naborze pracowników

 

Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Społecznych w Starostwie Powiatowym w Kępnie

Data publikacji: 2022-10-24

Ważne do:

 Starosta Kępiński z siedzibą w Kępnie ul. Kościuszki 5,63-600 Kępno

organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze :

Podinspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw   Społecznych

w Starostwie Powiatowym  w Kępnie.

Oferta: FN.2110.3.2022 z dnia 24 października 2022r.

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym :
  • Wykonywanie czynności kancelaryjnych w biurze podawczym: przyjmowanie korespondencji wpływającej do Starostwa, rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • dekretowanie korespondencji na poszczególne wydziały, przygotowanie korespondencji do wysyłki, wydawanie wniosków i formularzy interesantom, udzielanie informacji o sposobie, trybie załatwienia spraw.
  • Pełnienie zastępstwa podczas nieobecności innych pracowników Wydziału w celu zapewnienia jego prawidłowego funkcjonowania.
  • Prowadzenie ewidencji (rejestru) oraz nadzór nad stowarzyszeniami i klubami sportowymi, sporządzanie wypisów i innych dokumentów rejestrowych.
  • Pomoc w obsłudze spotkań organizowanych w Starostwie (przygotowanie pomieszczeń, kawy, napojów, zakup kwiatów).
  • Wykonywanie poleceń naczelnika Wydziału.
  • pomoc w organizacji różnego rodzaju imprez, konkursów i spotkań,
  • archiwizacja dokumentów,
  • zastępstwa w wydziale.
  1. Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym objętym naborem :

1) wykształcenie :

a) konieczne : wyższe, pomaturalne , średnie

b) preferowane : wyższe z zakresu administracji, ekonomii,

2) doświadczenie (staż pracy) :

a) konieczne :  wyższe - 0 lat , pomaturalne , średnie – 3 lata

b) preferowane : doświadczenie  w pracy w administracji publicznej .                      

3) umiejętności zawodowe :

a) konieczne : biegła znajomość obsługi komputera ,
b) preferowane : umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy własnej,
c) gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji,

4)  inne wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu.

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego   
     lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) nieposzlakowana opinia,

e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

3. Warunki pracy na stanowisku objętym naborem:

1. praca na stanowisku urzędniczym,

2. praca w systemie jednozmianowym,

3. praca przy komputerze.

4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

 W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł  mniej niż 6%.

 

  1. Oferty osób ubiegających się o wyżej wymienione stanowisko urzędnicze powinny zawierać :

1. list motywacyjny,

2. życiorys (CV),

3. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

5. kserokopie świadectw pracy oraz referencje lub informacje o trwającym stosunku pracy,

6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

7. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

9. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

10. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w Starostwie,

11. osoby niepełnosprawne kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.

6. Oferty wraz z wymaganymi dokumentami, o których mowa w punkcie 5, należy składać w zamkniętych kopertach : do dnia 7 listopada 2022r.do godz. 15.00
z dopiskiem ,,NABÓR - na  wolne stanowisko urzędnicze podinspektor w Wydziale Organizacyjnym i  Spraw  Społecznych.

- miejsce składania ofert : Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego  w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno.

7. Inne informacje :

Procedura naboru na  stanowisko urzędnicze jest dwuetapowa i obejmuje :

I etap - kwalifikacja formalna - badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych określonych w punktach 2 - 3;

- do II etapu dopuszcza się osoby zakwalifikowane w I etapie

II etap - kwalifikacja merytoryczna obejmująca :

- test  -składający się z 25 pytań. Zakres testu obejmował będzie:

  • ustawę z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2022r.,poz.530 j.t.)
  • ustawę z dnia 5 czerwca 1989r.o samorządzie powiatowym (t. j. Dz. U z 2020 r., poz. 920 ),
  •  ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego ( U. z 2020 r., poz.256 ze zm.),

Test odbędzie się dnia  9  listopada  2022 r. w sali nr 206  Starostwa Powiatowego w Kępnie przy ul. Kościuszki 5.  II piętro o godzinie 9:00

-  z  osobami, które uzyskały największą liczbę punktów z testu ( 60%)przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna z Komisją Rekrutacyjną powołaną przez Starostę Kępińskiego w dniu 9 listopada 2022 r. o godz. 10:00 w sali nr 206 Starostwa Powiatowego w Kępnie przy ul. Kościuszki 5.  II piętro.

-informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego  w Kępnie.


Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. , poz. 1000 z póź. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r., poz.530).”

 

 

                                                                                                                    STAROSTA

                                                                                                          (-) Robert Kieruzal

 

 

 

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych w procesie naboru

Szanowni Państwo,

Zgodnie z art. 12 i 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) w związku z prowadzeniem procesu rekrutacji do pracy w Starostwie Powiatowym w Kępnie informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Kępnie w procesie naboru jest - w zakresie realizowanych zadań – Starosta Kępiński z siedzibą w Kępnie, przy ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, tel. 62 78 28 900, fax. 62 78 28 901, email: starosta@powiatkepno.pl,
  2. Administrator danych powołał Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail artur.solyga@powiatkepno.pl.
  3. Dane osobowe kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Kępnie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru  kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Kępnie - wyboru osób do zatrudnienia na wolnych stanowiskach.
  4. Administrator Danych nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych kandydatów do pracy w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, tj. w celu naboru.
  5. Kandydaci w procesie naboru mają prawo do cofnięcia zgody, o której mowa w pkt.4, w każdym momencie poprzez zawiadomienie pracodawcy. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  6. Podstawą przetwarzania danych osobowych w trakcie naboru  na stanowiska urzędnicze jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 221§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  7. Podanie danych przez kandydatów w procesie naboru jest konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane, a nie podanie danych spowoduje brak możliwości rozpatrzenia oferty kandydata złożonej w procesie naboru.
  8. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa.

Kategoria: Powiązane pliki [ 2 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
RTF Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1250
19-07-23 14:15 Frączek Krzysztof 48.13KB
pdf Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1118
19-07-23 14:16 Frączek Krzysztof 180.27KB

Rejestr zmian strony Ogłoszenia o naborze

Podmiot udostępniający informację
Starostwo Powiatowe w Kępnie
Pierwsza publikacja
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
Aktualizacja publikacji
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:18
Wytworzenie publikacji
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
Zatwierdzenie
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
Rejestr zmian
Drukuj
Liczba odwiedzin
91778

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl