przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Kępnie

Ogłoszenia o naborze

Archiwum ogłoszeń o naborze znajduje się pod adresem: http://archiwum.bip.powiatkepno.pl/nabor_pracownikow/2015.html

Aktualne ogłoszenia o naborze pracowników

 

Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:

Data publikacji: 2024-04-29

Ważne do:

   

STAROSTWO POWIATOWE W KĘPNIE
ul. Kościuszki 5,63-600 Kępno

organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze :

Młodszy referent w Wydziale Architektury i Budownictwa
w Starostwie Powiatowym  w Kępnie.

Oferta: FN.2110.3.2024 z dnia 26.04.2024 r.

 

  1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym objętym naborem:

1) wykształcenie:

a) konieczne:, wyższe lub średnie

b) preferowane: wyższe z zakresu prawa, administracji, budownictwa.

2) doświadczenie (staż pracy):

a) konieczne: wyższe - lata, średnie –

b) preferowane: doświadczenie w pracy w administracji samorządowej.

3) umiejętności zawodowe:

a) konieczne: biegła znajomość obsługi komputera,

b) preferowane: umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy z petentem , dobra organizacja pracy własnej, gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji,

4) inne wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu,

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) nieposzlakowana opinia,

e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

 

  1. Warunki pracy na stanowisku objętym naborem:

1) praca na stanowisku urzędniczym,

2) praca w systemie jednozmianowym,

3) praca przy komputerze.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł  więcej  niż 6%.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

       1) Zadania główne: Realizacja wszelkiego rodzaju procedur  administracyjno-budowlanych zgodnie z: Ustawą o Prawie Budowlanym,  Ustawą o Transporcie Kolejowym, Ustawą o Drogach Publicznych , Ustawą  Prawo Ochrony Środowisk, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Rozporządzeniem Ministra  Rozwoju  w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, Rozporządzeniem Rady Ministrów  w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.

 

      2) Zadania pomocnicze: wykonywania innych czynności zleconych przez Kierownictwo Starostwa i Wydziału   Architektury i Budownictwa, archiwizowanie spraw na stanowisku pracy i przekazywanie ich do archiwum zakładowego, prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów, przygotowywanie oraz wysyłanie korespondencji, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. zgodnie z instrukcjami obowiązującymi w Starostwie, stosowanie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt w tworzeniu, ewidencjonowaniu i przechowywaniu dokumentów/ łącznie z ich przygotowaniem do przekazania do archiwum zakładowego, archiwizowanie spraw na stanowisku pracy i przekazywanie ich do archiwum.

 

3) Zadania okresowe:   Pełnienie zastępstwa podczas nieobecności innych pracowników Wydziału, w celu zapewnienia prawidłowego jego funkcjonowania, sporządzanie sprawozdań, podnoszenie kwalifikacji zawodowych, udział w organizowanych kursach i   szkoleniach.

 

  1. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) życiorys (CV),

3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

5) kserokopie świadectw pracy, umów oraz referencje,

6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

7) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

9) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

10) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w starostwie,

11) osoby niepełnosprawne kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Kościuszki 5 - Biuro Podawcze lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze „Młodszy referent w Wydziale Architektury i Budownictwa
w Starostwie Powiatowym  w Kępnie. Oferta: FN.2110.3.2024 z dnia 26.04.2024 r.”,
w terminie do dnia 17.05.2024 r. do godziny 15.00 Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie podlegają odrzuceniu.

 

6. Inne informacje:

Procedura naboru na stanowisko urzędnicze jest dwuetapowa i obejmuje:

 

I etap - kwalifikacja formalna - badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych określonych w punktach 1,2 i 5. Do II etapu dopuszcza się osoby zakwalifikowane w I etapie.

 

II etap - kwalifikacja merytoryczna obejmująca test składający się z 25 pytań. Zakres testu obejmował będzie:

  • Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U z 2022 r., poz. 530 t. j ),
  • Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 107),
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego(t.j.Dz. U. z 2024 r. poz. 572).
  • Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).

 

Test  odbędzie się  dnia  21  maja   2024 r. o godzinie  9:00,  w Sali  206   Starostwa Powiatowego w Kępnie przy ul. Kościuszki 5, II piętro.

 

Z osobami, które uzyskają największą liczbę punktów z testu (co najmniej 60%) przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna z Komisją Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Kępińskiego, w dniu 21 maja 2024 r.  o godz. 10:00 w sali 206  Starostwa Powiatowego w Kępnie przy ul. Kościuszki 5, II piętro.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http: bip.powiatkepinski.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kępnie. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu  rekrutacji zgodnie Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r., poz.530 t. j.).”

 

        Starosta

(-) Robert Kieruzal

 

    

 

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych w procesie naboru

Szanowni Państwo,

Zgodnie z art. 12 i 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) w związku z prowadzeniem procesu rekrutacji do pracy w Starostwie Powiatowym w Kępnie informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Kępnie w procesie naboru jest - w zakresie realizowanych zadań – Starosta Kępiński z siedzibą w Kępnie, przy ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, tel. 62 78 28 900, fax. 62 78 28 901, email: starosta@powiatkepno.pl,
  2. Administrator danych powołał Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail artur.solyga@powiatkepno.pl.
  3. Dane osobowe kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Kępnie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru  kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Kępnie - wyboru osób do zatrudnienia na wolnych stanowiskach.
  4. Administrator Danych nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych kandydatów do pracy w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, tj. w celu naboru.
  5. Kandydaci w procesie naboru mają prawo do cofnięcia zgody, o której mowa w pkt.4, w każdym momencie poprzez zawiadomienie pracodawcy. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  6. Podstawą przetwarzania danych osobowych w trakcie naboru  na stanowiska urzędnicze jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 221§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  7. Podanie danych przez kandydatów w procesie naboru jest konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane, a nie podanie danych spowoduje brak możliwości rozpatrzenia oferty kandydata złożonej w procesie naboru.
  8. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa.

Kategoria: Powiązane pliki [ 2 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
RTF Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1250
19-07-23 14:15 Frączek Krzysztof 48.13KB
pdf Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1118
19-07-23 14:16 Frączek Krzysztof 180.27KB

Rejestr zmian strony Ogłoszenia o naborze

Podmiot udostępniający informację
Starostwo Powiatowe w Kępnie
Pierwsza publikacja
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
Aktualizacja publikacji
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:18
Wytworzenie publikacji
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
Zatwierdzenie
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
Rejestr zmian
Drukuj
Liczba odwiedzin
91742

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl