Ogłoszenia o naborze
Archiwum ogłoszeń o naborze znajduje się pod adresem: http://archiwum.bip.powiatkepno.pl/nabor_pracownikow/2015.html
Aktualne ogłoszenia o naborze pracowników
Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:
Data publikacji: 2018-03-06
Ważne do: 2018-06-07 23:59:59
Starosta Kępiński z siedzibą w Kępnie ul. Kościuszki 5,63-600 Kępno
organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze :
Podinspektor w Biurze Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
w Starostwie Powiatowym w Kępnie.
Oferta: FN.2110.5.2018 z dnia 6 marca 2018r.
1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym :
1) Przygotowanie i zapewnienie działań systemu ostrzegania i alarmowania w powiecie.
2) Nadzór nad funkcjonowaniem i przygotowaniem do działania powiatowego magazynu
przeciwpowodziowego.
3) Organizowanie pracy oraz zapewnienie obsługi administracyjnej Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.
4) Organizowanie pracy oraz zapewnienie obsługi administracyjnej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
5) Gromadzenie, przetwarzanie i aktualizacja powiatowej bazy danych o możliwych do użycia zasobach, siłach i środkach w sytuacjach kryzysowych, w czasie stanów nadzwyczajnych i w czasie wojny.
6) Organizowanie i prowadzenie szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu reagowania na potencjalne zagrożenia.
7) Opracowanie, aktualizacja oraz realizacja zadań wynikających z Planu Zarządzania Kryzysowego Powiatu.
8) Opracowanie zaleceń do gminnych planów zarządzania kryzysowego oraz ich zatwierdzanie.
9) Organizacja, obsługa oraz zapewnienie odpowiednich warunków do funkcjonowania Powiatowego Centrum Zarzadzania Kryzysowego.
10) Uczestniczenie w przygotowaniu projektu powiatowego programu zapobiegania przestępczości oraz porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli.
11) Opracowanie i aktualizacja Planu Ewakuacji/ przyjęcia ludności.
12) Opracowanie i aktualizacja Planu Obrony Cywilnej Powiatu.
13) Opracowanie zaleceń, opiniowanie i uzgadnianie gminnych Planów Ewakuacji i Obrony Cywilnej .
14) Opracowywanie analiz, sprawozdań z realizacji zadań obrony cywilnej na szczeblu powiatu.
15) Opracowanie i aktualizacja Planu Operacyjnego Ochrony Przed Powodzią.
16) Organizacja i przeprowadzenie kwalifikacji wojskowej
17) Prowadzenie spraw związanych z reklamowaniem żołnierzy rezerwy od obowiązku pełnienia służby wojskowej w czasie ogłoszenia mobilizacji i wojny.
18) Opracowywanie programów i planów szkolenia obronnego, a także organizowanie szkolenia i prowadzenia dokumentacji szkoleniowej.
19) Opracowanie dokumentacji, aktualizacja oraz realizacja zadań stałego dyżuru Starosty.
20) Opracowanie, aktualizacja planu oraz realizacja przedsięwzięć przygotowawczych do prowadzenia akcji kurierskiej.
21) Opracowanie i aktualizacja Planu Operacyjnego Funkcjonowania Powiatu, oraz kart realizacji zadań operacyjnych.
22) Opracowanie regulaminu organizacyjnego starostwa na czas wojny.
23) Opracowanie i uaktualnianie planu przygotowań podmiotów leczniczych powiatu na potrzeby obronne państwa w tym nadzór nad organizacją zastępczych miejsc szpitalnych.
24) Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji Punktu Kontaktowego HNS.
25) Planowanie i prowadzenie kontroli z zakresu realizacji zadań obronnych .
26) Opracowanie i aktualizacja dokumentacji Głównego Stanowiska Kierowania Starosty Kępińskiego.
27) Opracowanie i aktualizacja dokumentacji funkcjonowania Starostwa w czasie wprowadzenia stanów gotowości obronnej państwa.
28) Opracowywanie analiz, sprawozdań z realizacji zadań obronnych na szczeblu powiatu.
2. Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym objętym naborem :
1) wykształcenie :
- konieczne : wyższe, pomaturalne, średnie
- preferowane : wyższe z zakresu zarządzania lub administracji,
2) doświadczenie (staż pracy) :
- konieczne : wyższe - 0 lat ,
pomaturalne , średnie – 3 lata
2.preferowane : doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
3) umiejętności zawodowe :
a) konieczne : biegła znajomość obsługi komputera oraz umiejętność wyszukiwania środków zewnętrznych ,
b) preferowane : biegła znajomość obsługi komputera, umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy własnej, gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji,
4) inne wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu.
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
3. Warunki pracy na stanowisku objętym naborem:
1) praca na stanowisku urzędniczym,
2) praca w systemie jednozmianowym,
3) praca przy komputerze.
4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł 0,6%.
5. Oferty osób ubiegających się o wyżej wymienione stanowisko urzędnicze powinny zawierać :
1) kwestionariusz osobowy,
2) życiorys (c. v.),
3) list motywacyjny,
4) kserokopia dowodu osobistego,
5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz umiejętności zawodowe kandydata,
6) kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia kandydata,
7) zaświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (pobrane z Krajowego Rejestru Karnego),
8) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) zaświadczenie lekarskie,
10) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.) w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze,
11) kandydat osoba niepełnosprawna, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz.902 ) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
6. Oferty wraz z wymaganymi dokumentami, o których mowa w punkcie 5, należy składać w zamkniętych kopertach : do dnia 22 marca 2018 r. do godz. 15.00 z dopiskiem ,,NABÓR - na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor w Biurze Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
–- miejsce składania ofert : Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno.
7. Inne informacje :
Procedura naboru na stanowisko urzędnicze jest dwuetapowa i obejmuje :
I etap - kwalifikacja formalna - badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych określonych w punktach 2 - 3;
- do II etapu dopuszcza się osoby zakwalifikowane w I etapie
II etap - kwalifikacja merytoryczna obejmująca :
- test -składający się z 25 pytań. Zakres testu obejmował będzie:
- ustawę z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U z 2016r.poz.902 ze zm.)
- ustawę z dnia 5 czerwca 1989r.o samorządzie powiatowym (t. j. U z 2017r., poz.1868)
- ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. U. z 2017r.,poz.1257 )
Test odbędzie się dnia 27 marca 2018 r.. w sali nr 206 Starostwa Powiatowego w Kępnie przy ul. Kościuszki 5. II piętro o godzinie 9:00
- z osobami, które uzyskały największą liczbę punktów z testu ( 60% )przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna z Komisją Rekrutacyjną powołaną przez Starostę Kępińskiego w dniu 27 marca 2018 r. o godz. 10:30 w sali nr 206 Starostwa Powiatowego w Kępnie przy ul. Kościuszki 5. II piętro.
-informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Kępnie.
Starosta
(-) Witold Jankowski
format | Nazwa pliku | Publikacja | Rozmiar |
---|---|---|---|
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1328
|
19-07-23 14:15 Frączek Krzysztof | 48.13KB | |
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1184
|
19-07-23 14:16 Frączek Krzysztof | 180.27KB |
Rejestr zmian strony Ogłoszenia o naborze
- Podmiot udostępniający informację
- Starostwo Powiatowe w Kępnie
- Pierwsza publikacja
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
- Aktualizacja publikacji
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:18
- Wytworzenie publikacji
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
- Zatwierdzenie
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
- Liczba odwiedzin
- 95890