Ogłoszenia o naborze
Archiwum ogłoszeń o naborze znajduje się pod adresem: http://archiwum.bip.powiatkepno.pl/nabor_pracownikow/2015.html
Aktualne ogłoszenia o naborze pracowników
Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:
Data publikacji: 2018-05-17
Ważne do: 2018-08-18 00:00:00
Starosta Kępiński z siedzibą w Kępnie ul. Kościuszki 5,63-600 Kępno
organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze :
Referent w Wydziale Komunikacji i Transportu
w Starostwie Powiatowym w Kępnie.
Oferta: FN.2110.6.2018 z dnia 17maja 2018r.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym :
1) Rozpatrywanie wniosków o rejestrację pojazdów – wydawanie decyzji o rejestracji pojazdów lub odmowie rejestracji.
2) Rozpatrywanie wniosków o czasową rejestracje pojazdów z urzędu lub na wniosek właściciela , wydawanie decyzji o czasowej rejestracji pojazdów lub odnowie rejestracji.
3) Prowadzenie postępowań w sprawie terminowego zwrotu tablic tymczasowych , przyjmowanie tablic tymczasowych i pozwoleń czasowych po upływie czasowej rejestracji.
4) Wpisywanie w dowód rejestracyjny i pozwoleń czasowych zastrzeżeń wynikających z przepisów prawa, a dotyczących szczególnych warunków używania pojazdów.
5) Wydawanie kart pojazdów dla pojazdów samochodowych po raz pierwszy rejestrowanych na terytorium RP.
6) Dokonywanie wpisów w kartach pojazdów i dowodach rejestracyjnych o nabyciu lub zbyciu pojazdów oraz zmian danych.
7) Wydawanie wtórników dowodów rejestracyjnych, kart pojazdów, pozwoleń czasowych ,znaków legalizacyjnych, nalepek kontrolnych i tablic rejestracyjnych.
8) Wydawanie dowodów rejestracyjnych z powodu braku miejsca na kolejne wpisy terminów następnego badania technicznego.
9) Dokonywanie adnotacji w dowód rejestracyjny i kartę pojazdu informujących o przystosowaniu pojazdu GAZ-LPG,GAZ-CNG,TAXI,L,HAK,PIT,CIT, etc.
10) Rozpatrywanie wniosków o wyrejestrowanie pojazdów. Wydawanie decyzji o wyrejestrowaniu lub odmowie wyrejestrowania .
11) Rozpatrywanie wniosków o wycofanie pojazdu z ruchu. Wydawanie decyzji o wycofaniu lub odmowa wycofania pojazdu z ruchu oraz przywracanie pojazdów do ruchu.
12) Kierowanie właścicieli pojazdów na dodatkowe badanie techniczne w uzasadnionych przypadkach określonych w ustawie Prawo o ruchu drogowym.
13) Wydawanie dowodów rejestracyjnych (pozwoleń czasowych)po ustaniu przyczyny ich zatrzymania.
14) Przyjmowanie od Policji oraz jednostek upoważnionych zatrzymane dowody rejestracyjne i pozwolenia czasowe i ich zwrot po ustaniu przyczyny zatrzymania.
15) Przyjmowanie zgłoszeń od właścicieli pojazdów o ich sprzedaży oraz zmian danych zawartych w dowodzie rejestracyjnym.
16) Wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane pojazdu zawarte w zagubionym dowodzie rejestracyjnym lub karcie pojazdu.
2. Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym objętym naborem :
1) wykształcenie :
a) konieczne : wyższe , średnie
b) preferowane : wyższe z zakresu administracji, ekonomii
2) doświadczenie (staż pracy) :
a) konieczne : wyższe - 0 lat ,
średnie – 2 lata
b) preferowane : doświadczenie w pracy w administracji publicznej .
3) umiejętności zawodowe :
a) konieczne : biegła znajomość obsługi komputera ,
b) preferowane : umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy własnej, gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji,
4) inne wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu.
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
3. Warunki pracy na stanowisku objętym naborem:
1) praca na stanowisku urzędniczym,
2) praca w systemie jednozmianowym,
3) praca przy komputerze.
4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł 0,6%.
5. Oferty osób ubiegających się o wyżej wymienione stanowisko urzędnicze powinny zawierać :
1) kwestionariusz osobowy,
2) życiorys (c. v.),
3) list motywacyjny,
4) kserokopia dowodu osobistego,
5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz umiejętności zawodowe kandydata,
6) kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia kandydata,
7) zaświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (pobrane z Krajowego Rejestru Karnego),
8) oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) zaświadczenie lekarskie,
10) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze,
11) kandydat osoba niepełnosprawna, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016r poz.902 z późn.zm ) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
6. Oferty wraz z wymaganymi dokumentami, o których mowa w punkcie 5, należy składać w zamkniętych kopertach : do dnia 30 maja 2018r.do godz. 15.00 z dopiskiem ,,NABÓR - na wolne stanowisko urzędnicze referent w Wydziale Komunikacji i Transportu – Oferta FN.2110.6.2018 z dnia 17maja 2018r.
- miejsce składania ofert : Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno.
7. Inne informacje :
Procedura naboru na stanowisko urzędnicze jest dwuetapowa i obejmuje :
I etap - kwalifikacja formalna - badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych określonych w punktach 2 - 3;
- do II etapu dopuszcza się osoby zakwalifikowane w I etapie
II etap - kwalifikacja merytoryczna obejmująca :
- test -składający się z 25 pytań. Zakres testu obejmował będzie:
- ustawę z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U
z 2016 r.,poz.902 z późn. zm.) - ustawę z dnia 5 czerwca 1989r.o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U z 2017r. poz. 1868)
- ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. U. z 2017,poz.1257 )
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. U. z 2017r. poz. 1260 z późn.zm. )
Test odbędzie się dnia 7 czerwca 2018r. w sali nr 206 Starostwa Powiatowego w Kępnie przy ul. Kościuszki 5. II piętro o godzinie 9:00- z osobami, które uzyskały największą liczbę punktów z testu (co najmniej 60%)przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna z Komisją Rekrutacyjną powołaną przez Starostę Kępińskiego w dniu 7 czerwca 2018r. o godz. 10:30 w sali nr 206 Starostwa Powiatowego w Kępnie przy ul. Kościuszki 5. II piętro.
-informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Kępnie.
Starosta
(-) Witold Jankowski
format | Nazwa pliku | Publikacja | Rozmiar |
---|---|---|---|
![]() |
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1362
|
19-07-23 14:15 Frączek Krzysztof | 48.13KB |
![]() |
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1210
|
19-07-23 14:16 Frączek Krzysztof | 180.27KB |
Rejestr zmian strony Ogłoszenia o naborze
- Podmiot udostępniający informację
- Starostwo Powiatowe w Kępnie
- Pierwsza publikacja
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
- Aktualizacja publikacji
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:18
- Wytworzenie publikacji
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
- Zatwierdzenie
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
- Liczba odwiedzin
- 99379