Ogłoszenia o naborze
Archiwum ogłoszeń o naborze znajduje się pod adresem: http://archiwum.bip.powiatkepno.pl/nabor_pracownikow/2015.html
Aktualne ogłoszenia o naborze pracowników
Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:
Data publikacji: 2018-05-17
Ważne do: 2018-08-18 00:00:00
Starosta Kępiński z siedzibą w Kępnie ul. Kościuszki 5,63-600 Kępno
organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze :
Referent w Wydziale Komunikacji i Transportu
w Starostwie Powiatowym w Kępnie.
Oferta: FN.2110.7.2018 z dnia 17 maja 2018r.
1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym :
1) Przyjmowanie wniosków osób ubiegających się o wydanie prawa jazdy, generowanie profilu kandydata na kierowcę lub jego odmowa.
2) Wydawanie decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy dłużnikowi alimentacyjnemu . Uchylenie decyzji na podstawie wniosku organu występującego o zatrzymanie prawa jazdy.
3) Wydawanie decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy kierującemu, który przekroczył dopuszczalną prędkość o więcej niż 50 km/h na obszarze zabudowanym oraz przewożącemu osoby w liczbie przekraczającej liczbę miejsc określoną w dowodzie rejestracyjnym . Dokonanie zwrotu prawa jazdy po ustaniu przyczyny zatrzymania.
4) Wydawanie decyzji o skierowaniu na badania lekarskie osób posiadających prawo jazdy jeżeli istnieją uzasadnione i poważne zastrzeżenia co do stanu jej zdrowia.
5) Kierowanie na badanie psychologiczne kierującego pojazdem jeżeli:
a) przekroczył 24 punkty. otrzymane za naruszenie przepisów ruchu drogowego,
b) w okresie próbnym popełnił co najmniej 2 wykroczenia w ruchu drogowym przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji ,
6) Kierowanie na wniosek komendanta wojewódzkiego policji na kontrolne sprawdzenie kwalifikacji w razie przekroczenia 24 pkt.
7) Wydawanie decyzji o cofnięciu uprawnień do kierowania pojazdem w razie:
a) przekroczenia w okresie 1 roku od dnia wydania prawa jazdy liczby 20 pkt. za naruszenie przepisów ruchu drogowego,
b) stwierdzenia na podstawie prawomocnych rozstrzygnięć , że kierujący pojazdem silnikowym w okresie 2 lat od dnia wydania po raz pierwszy prawa jazdy popełnił:
a.- przestępstwo przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji ,
b.- trzy wykroczenia określone w art. 86 1 lub 2, art. 87§ 1, art. 92a w przypadku przekroczenia prędkości o ponad 30 km/h lub art. 98 ustawy z dnia 20.05.1971 kodeks wykroczeń,
c.- niepoddania się sprawdzeniu kwalifikacji w trybie art.114 ust.1 pkt.1 ustawy PORD
8) Dokonanie wpisu do rejestru i skreślenia z rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców oraz przyjmowanie zmian danych.
9) Wpisywanie i skreślanie z ewidencji podmiotów prowadzących szkolenie określonych w art. 10 ustawy o kierujących pojazdami.
10) Wydawanie i cofanie poświadczań potwierdzających spełnienie dodatkowych wymagań przez ośrodki szkolenia kierowców.
11) Wpisywanie , odmowa wpisania i wykreślanie z ewidencji instruktorów i wykładowców nauki jazdy.
12) Wydawanie i przedłużanie legitymacji instruktora. Przyjmowanie i ewidencjonowanie danych przekazywanych przez instruktorów w trybie art. 37 ustawy o kierujących pojazdami.
13) Sprawowanie nadzoru nad ośrodkami szkolenia kierowców.
14) Wydawanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny.
2. Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym objętym naborem :
1) wykształcenie :
a) konieczne : wyższe , średnie
b) preferowane : wyższe z zakresu administracji, ekonomii
2) doświadczenie (staż pracy) :
a) konieczne : wyższe - 0 lat ,
średnie – 2 lata
b) preferowane : doświadczenie w pracy w administracji publicznej .
3) umiejętności zawodowe :
a) konieczne : biegła znajomość obsługi komputera ,
b) preferowane : umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy własnej, gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji,
4) inne wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu.
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
3. Warunki pracy na stanowisku objętym naborem:
1) praca na stanowisku urzędniczym,
2) praca w systemie jednozmianowym,
3) praca przy komputerze.
4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł 0,6%.
5. Oferty osób ubiegających się o wyżej wymienione stanowisko urzędnicze powinny zawierać :
1) kwestionariusz osobowy,
2) życiorys (c. v.),
3) list motywacyjny,
4) kserokopia dowodu osobistego,
5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz umiejętności zawodowe kandydata,
6) kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia kandydata,
7) zaświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (pobrane z Krajowego Rejestru Karnego),
8) oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) zaświadczenie lekarskie,
10) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze,
11) kandydat osoba niepełnosprawna, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016r poz.902 z późn.zm ) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
6. Oferty wraz z wymaganymi dokumentami, o których mowa w punkcie 5, należy składać w zamkniętych kopertach : do dnia 30 maja 2018r.do godz. 15.00 z dopiskiem ,,NABÓR - na wolne stanowisko urzędnicze referent w Wydziale Komunikacji i Transportu – Oferta FN.2110.7.2018 z dnia 17maja 2018r.
- miejsce składania ofert : Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno.
7. Inne informacje :
Procedura naboru na stanowisko urzędnicze jest dwuetapowa i obejmuje :
I etap - kwalifikacja formalna - badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych określonych w punktach 2 - 3;
- do II etapu dopuszcza się osoby zakwalifikowane w I etapie
II etap - kwalifikacja merytoryczna obejmująca :
- test -składający się z 25 pytań. Zakres testu obejmował będzie:
- ustawę z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U
z 2016 r.,poz.902 z późn. zm.) - ustawę z dnia 5 czerwca 1989r.o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U z 2017r. poz. 1868)
- ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. U. z 2017,poz.1257 )
- Ustawa z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (t.j. U. z 2017r. poz. 978 z późn.zm. )
Test odbędzie się dnia 7 czerwca 2018r. w sali nr 206 Starostwa Powiatowego w Kępnie przy ul. Kościuszki 5. II piętro o godzinie 11:30- z osobami, które uzyskały największą liczbę punktów z testu (co najmniej 60%)przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna z Komisją Rekrutacyjną powołaną przez Starostę Kępińskiego w dniu 7 czerwca 2018r. o godz. 12:30 w sali nr 206 Starostwa Powiatowego w Kępnie przy ul. Kościuszki 5. II piętro.
-informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Kępnie.
Starosta
(-) Witold Jankowski
format | Nazwa pliku | Publikacja | Rozmiar |
---|---|---|---|
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1328
|
19-07-23 14:15 Frączek Krzysztof | 48.13KB | |
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1184
|
19-07-23 14:16 Frączek Krzysztof | 180.27KB |
Rejestr zmian strony Ogłoszenia o naborze
- Podmiot udostępniający informację
- Starostwo Powiatowe w Kępnie
- Pierwsza publikacja
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
- Aktualizacja publikacji
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:18
- Wytworzenie publikacji
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
- Zatwierdzenie
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
- Liczba odwiedzin
- 95884