Ogłoszenia o naborze
Archiwum ogłoszeń o naborze znajduje się pod adresem: http://archiwum.bip.powiatkepno.pl/nabor_pracownikow/2015.html
Aktualne ogłoszenia o naborze pracowników
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Biurze Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Starostwie Powiatowym w Kępnie
Data publikacji: 2020-02-24
Ważne do: 2020-05-25 00:00:00
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Biurze Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Starostwie Powiatowym w Kępnie
STAROSTWO POWIATOWE W KĘPNIE ul. Kościuszki 5,63-600 Kępno
organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze :
Podinspektor w Biurze Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
w Starostwie Powiatowym w Kępnie.
Oferta: FN.2110.1.2020 z dnia 24.02.2020r.
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym objętym naborem:
1) wykształcenie:
a) konieczne: wyższe, pomaturalne, średnie,
b) preferowane: wyższe z zakresu administracji, bezpieczeństwa publicznego.
2) doświadczenie (staż pracy):
a) konieczne: wyższe - 0 lat, pomaturalne, średnie – 3 lata,
b) preferowane: doświadczenie w pracy w administracji samorządowej.
3) umiejętności zawodowe:
a) konieczne: biegła znajomość obsługi komputera,
b) preferowane: umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy własnej, gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji,
4) inne wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- Warunki pracy na stanowisku objętym naborem:
1) praca na stanowisku urzędniczym,
2) praca w systemie jednozmianowym,
3) praca przy komputerze.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł 0,6%.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Zadania główne:
1) pełnienie funkcji dyżurnego w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego,
2) prowadzenie spraw-opracowywanie-aktualizacja i realizacja zadań wynikających z planów dotyczących zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i spraw obronnych.
2. Zadania pomocnicze:
1) pełnienie funkcji kierownika kancelarii niejawnej,
2) wykonywanie zadań o których mowa w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych.
3. Zadania okresowe:
1) organizacja i przeprowadzenie kwalifikacji wojskowej,
2) sporządzanie sprawozdań dotyczących spraw obronnych oraz obrony cywilnej .
5. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) kserokopie świadectw pracy oraz referencje,
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w Starostwie,
11) osoby niepełnosprawne kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Kościuszki 5 - Biuro Podawcze lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze „podinspektor w Biurze Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Starostwie Powiatowym w Kępnie”, w terminie do dnia 9 marca 2020 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie podlegają odrzuceniu.
- Inne informacje:
Procedura naboru na stanowisko urzędnicze jest dwuetapowa i obejmuje:
I etap - kwalifikacja formalna - badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych określonych w punktach 1,2 i 5. Do II etapu dopuszcza się osoby zakwalifikowane w I etapie.
II etap - kwalifikacja merytoryczna obejmująca test składający się z 25 pytań. Zakres testu obejmował będzie:
- ustawę z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U z 2019 r., poz. 1282 ),
- ustawę z dnia 5 czerwca 1989r.o samorządzie powiatowym (t. j. Dz. U z 2019 r. poz. 511 ),
- ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t. j. U. z 2018 r., poz.2096 ze zm.),
- rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzani informacji niejawnych (t. Dz. U z 2017 r. poz. 1558 )
Test odbędzie się dnia 20 marca 2020 r. o godzinie 9:00, w sali nr 206 Starostwa Powiatowego w Kępnie przy ul. Kościuszki 5, II piętro. Z osobami, które uzyskają największą liczbę punktów z testu (co najmniej 60%) przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna z Komisją Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Kępińskiego, w dniu 20 marca 2020 r. o godz. 10:30 w sali nr 206 Starostwa Powiatowego w Kępnie przy ul. Kościuszki 5, II piętro.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.powiatkepno.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kępnie. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. , poz. 1000 z póź. zm..) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r., poz.1282).”
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych w procesie naboru
Szanowni Państwo,
Zgodnie z art. 12 i 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) w związku z prowadzeniem procesu rekrutacji do pracy w Starostwie Powiatowym w Kępnie informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Kępnie w procesie naboru jest - w zakresie realizowanych zadań – Starosta Kępiński z siedzibą w Kępnie, przy ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, tel. 62 78 28 900, fax. 62 78 28 901, email: starosta@powiatkepno.pl,
- Administrator danych powołał Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail artur.solyga@powiatkepno.pl.
- Dane osobowe kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Kępnie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Kępnie - wyboru osób do zatrudnienia na wolnych stanowiskach.
- Administrator Danych nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych kandydatów do pracy w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, tj. w celu naboru.
- Kandydaci w procesie naboru mają prawo do cofnięcia zgody, o której mowa w pkt.4, w każdym momencie poprzez zawiadomienie pracodawcy. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
- Podstawą przetwarzania danych osobowych w trakcie naboru na stanowiska urzędnicze jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 221§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Podanie danych przez kandydatów w procesie naboru jest konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane, a nie podanie danych spowoduje brak możliwości rozpatrzenia oferty kandydata złożonej w procesie naboru.
- Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa.
STAROSTA
(-) Robert Kieruzal
format | Nazwa pliku | Publikacja | Rozmiar |
---|---|---|---|
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1328
|
19-07-23 14:15 Frączek Krzysztof | 48.13KB | |
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1184
|
19-07-23 14:16 Frączek Krzysztof | 180.27KB |
Rejestr zmian strony Ogłoszenia o naborze
- Podmiot udostępniający informację
- Starostwo Powiatowe w Kępnie
- Pierwsza publikacja
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
- Aktualizacja publikacji
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:18
- Wytworzenie publikacji
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
- Zatwierdzenie
- Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
- Liczba odwiedzin
- 95876