przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Kępnie

Ogłoszenia o naborze

Archiwum ogłoszeń o naborze znajduje się pod adresem: http://archiwum.bip.powiatkepno.pl/nabor_pracownikow/2015.html

Aktualne ogłoszenia o naborze pracowników

 

Zarząd Powiatu Kępińskiego ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie

Data publikacji: 2025-04-22

Ważne do:

Uchwała Nr 100.VII.2025

Zarządu Powiatu Kępińskiego

z dnia 22 kwietnia 2025 roku

 w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie

Na podstawie art. 32 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 107 ze zm.) w zw. z art. 49 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2025 r., poz. 450) oraz § 9 rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (Dz. U. z 2021 r. poz. 430)

Zarząd Powiatu Kępińskiego uchwala, co następuje:

§ 1

Ogłasza się konkurs na stanowisko dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie, ul. Szpitalna 7, 63-600 Kępno.

§ 2

 Treść ogłoszenia stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej uchwały.

§ 3

Ogłoszenie o konkursie, o którym mowa w § 1 będzie podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kępnie, w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Kępnie oraz na stronie internetowej Powiatu Kępińskiego, a także na tablicy ogłoszeń i BIP Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.

§ 4

Wykonanie uchwały powierza się Staroście Kępińskiemu.

§ 5

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Przewodnicząca Zarządu Powiatu  -  Alicja Śniegocka                    -  /-/

 

 

Członek Zarządu Powiatu – Renata Ciemny                                      - /-/

 

 

Członek Zarządu Powiatu  - Marek Potarzycki                                    -  /-/

 

 

Członek Zarządu Powiatu – Marek Kowalski                                     -  /-/

 

 

Członek Zarządu Powiatu – Grzegorz Berski                                      -  /-/

 

Uzasadnienie

do Uchwały Nr 100.VII.2025

Zarządu Powiatu Kępińskiego

z dnia 22 kwietnia 2025 roku

 

Zgodnie z art. 49 ust. 1 pkt 1 i art. 49 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z dnia 2025 r., poz. 450) w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą przeprowadza się konkurs na stanowisko kierownika, a kompetencję w zakresie ogłoszenia konkursu posiada podmiot tworzący – organ wykonawczy jednostki samorządu terytorialnego, tj. zarząd powiatu.

Z kolei,  § 9 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (Dz. U. z 2021 r. poz. 430) wyszczególnia elementy, jakie winno zawierać ogłoszenie o konkursie oraz wskazuje, w jaki sposób należy udostępnić i podać je do wiadomości, tj. poprzez udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej podmiotu tworzącego – BIP Powiatu Kępińskiego, podać do wiadomości na tablicy ogłoszeń i BIP Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.

Informacja o wymaganych dokumentach oraz terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu zamieszczona została w ogłoszeniu o konkursie.

Projekt ogłoszenia o konkursie opracowany i przyjęty został przez Komisję Konkursową powołaną Uchwałą Nr XV/85/2025 Rady Powiatu Kępińskiego z dnia 25 marca 2025 r. w sprawie powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.

 

Przewodnicząca Zarządu Powiatu 

 

/-/ Alicja Śniegocka

 

Załącznik Nr 1 do uchwały Nr 100.VII.2025 Zarządu Powiatu Kępińskiego z dnia 22 kwietnia 2025r.

 

OGŁOSZENIE O KONKURSIE

 

na stanowisko dyrektora

Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie

ul. Szpitalna 7, 63-600 Kępno

 

  1. Wymagane kwalifikacje kandydata:
    1. wykształcenie wyższe;
    2. wiedza i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków kierownika;
    3. co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy;
    4. brak prawomocnego skazania za przestępstwa popełnione umyślnie.
  2. Wymagane dokumenty:
    1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem;
    2. dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska-oryginał lub poświadczona notarialnie kopia dokumentu;
    3. opisany przebieg pracy zawodowej;
    4. inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata -  kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata; na prośbę właściwego podmiotu lub Komisji Konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów;
    5. informację o kandydacie z Krajowego Rejestru Karnego opatrzoną datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu – oryginał dokumentu;
    6. oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska;
    7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzania postępowania konkursowego na stanowisko dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie;
    8. pisemne opracowanie koncepcji funkcjonowania Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie w zakresie spraw: organizacyjnych, ekonomicznych, zatrudnienia, praw pacjenta i jakości świadczonych usług.

Miejsce i termin składania dokumentów:

Dokumenty należy składać:

w Starostwie Powiatowym w Kępnie,
ul. Kościuszki 5,
 63-600 Kępno
pok. 01 -  Sekretariat Starosty Kępińskiego

w terminie do dnia 23 maja 2025r. do godziny 15:15 .

Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub drogą pocztową (na adres wskazany powyżej) w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie”. Na kopercie kandydat zobowiązany jest umieścić  imię i nazwisko, adres i numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail.

O zachowaniu terminu decyduje data i godzina wpływu dokumentów do Starostwa Powiatowego w Kępnie. Dokumenty złożone po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.

Udostępnianie materiałów informacyjnych:

Regulamin Konkursu dostępny jest na stronie: https://bip.powiatkepno.pl – zakładka NABÓR PRACOWNIKÓW.

Materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie znajdują się do pobrania na stronach https://spzoz.powiatkepno.pl/main/index.html, https://bip.powiatkepno.pl  lub będą udostępniane do wglądu w Starostwie Powiatowym w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, pok. 106, tel. 62 78 28 982, w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym terminu wglądu do dokumentów.

O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie pisemnie oraz telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Rozpatrzenie kandydatur nastąpi w terminie 30 dni po upływie terminu składania ofert na posiedzeniu Komisji Konkursowej w Starostwie Powiatowym w Kępnie.

 

Przewodnicząca Zarządu Powiatu 

 

/-/ Alicja Śniegocka

 

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z ART. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że:

  1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) przetwarzanych w starostwie jest:

Starosta Powiatu Kępińskiego ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno
tel.: +48 62 78 28 900, faks: +48 62 78 28 901, e-mail: sekretariat@powiatkepno.pl

2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (IODO, dawniej Administrator Bezpieczeństwa Informacji -ABI) w starostwie jest:

iod@powiatkepno.pl ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, tel.: +48 62 78 28 900

W razie wątpliwości lub pytań związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Starostwo Powiatowe w Kępnie prosimy o kontakt drogą komunikacji elektronicznej, telefoniczny lub osobisty z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych.

3. Państwa dane osobowe są przetwarzane jedynie wówczas, gdy Starostwo Powiatowe posiada podstawę prawną ich przetwarzania. Tą podstawą, zgodnie z art. 6 RODO może być:

    • Państwa zgoda lub
    • niezbędność przetwarzania dla zawarcia lub wykonania z Panią/Panem umowy lub
    • wypełnienie obowiązku, nałożonego przepisem prawa na Starostwo Powiatowe lub
    • niezbędność dla ochrony Pani/Pana żywotnych interesów lub
    • niezbędność do wykonania zadania realizowanego przez Starostwo Powiatowe w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej.

 Pragniemy zaznaczyć, iż w zdecydowanej większości sytuacji Starostwo Powiatowe przetwarza Państwa dane osobowe, aby móc dopełnić obowiązku, jaki został nałożony przepisem prawa na Starostwo Powiatowe

4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane jedynie w ściśle określonym celu, o którym będziemy informować, przy pozyskiwaniu danych osobowych.

5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, które reguluje cel przetwarzania.

6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.

7. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz innych przepisów prawa i wewnętrznych regulaminów.

8. W związku z tym, iż przetwarzamy Państwa dane osobowe, co do zasady przysługują Państwu następujące prawa:

    • prawo do potwierdzenia przetwarzania danych osobowych;
    • prawo dostępu do treści swoich danych;
    • prawo do informacji o przetwarzanych danych osobowych, określonych w art. 15 ust. 1 RODO;
    • prawo do sprostowania nieprawidłowych oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych;
    • prawo do bycia zapomnianym, w sytuacji gdy przetwarzanie nie wynika z obowiązku prawnego Starostwa oraz wykonywania  zadań publicznych lub sprawowania władzy publicznej;
    • prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
    • prawo do przenoszenia danych innemu administratorowi (jeżeli przetwarzanie opiera się na podstawie Państwa zgody lub w związku z zawarciem z Panią/Panem umowy);
    • prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych, w związku ze szczególną sytuacją (prawo to przysługuje wówczas gdy Starostwo Powiatowe przetwarza dane w związku z realizacją zadania publicznego);
    • prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (jeżeli przetwarzanie opiera się na podstawie Państwa zgody lub w związku z zawarciem z Panią/Panem umowy).

Wnioski dotyczące praw związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, można składać w Starostwie Powiatowym w Kępnie osobiście, pocztą, faxem lub drogą mailową.

9. Podawanie przez Państwa danych osobowych może być wymogiem ustawowym, warunkiem zawarcia umowy lub dobrowolne.

10. Jeśli Państwo uznacie, że przetwarzanie przez Starostwo Powiatowe danych osobowych jest niezgodne z RODO, wówczas przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, który jest organem nadzorczym.

 

Przewodnicząca Zarządu Powiatu 

 

/-/ Alicja Śniegocka

 

 

Załącznik nr 1 do uchwały nr 2/2025 Komisji Konkursowej
powołanej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko
dyrektora SPZOZ w Kępnie
z dnia 16 kwietnia 2025r.

 

REGULAMIN

 

przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora

Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie

 

§ 1

Postępowanie konkursowe na stanowisko dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie (ul. Szpitalna 7, 63-600 Kępno) przeprowadza się na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (Dz. U. z 2021 r. poz. 430 ze zm.), zwanym dalej „rozporządzeniem” oraz w niniejszym Regulaminie.

§ 2

  1. Postępowanie konkursowe na stanowisko dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie przeprowadza Komisja Konkursowa powołana Uchwałą Nr XV/85/2025 Rady Powiatu Kępińskiego z dnia 25 marca 2025 r. w składzie:

1)  Przewodnicząca – Alicja Śniegocka;

2) Członkowie:

a) Renata Ciemny,

b) Jolanta Jędrecka,

c) Roman Wojtysiak,

d) Maciej Baciński,

e) Jacek Sobolewski (lekarz),

f) Grzegorz Hadzik – Przedstawiciel Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.

2. Komisja Konkursowa podejmuje rozstrzygnięcia w głosowaniu jawnym, z wyłączeniem rozstrzygnięcia dotyczącego wyboru przez Komisję Konkursową kandydata, które jest dokonywane w głosowaniu tajnym, bezwzględną większością głosów.

§ 3

  1. Komisja Konkursowa może prowadzić prace, jeżeli w posiedzeniach Komisji Konkursowej bierze udział, co najmniej połowa liczby osób powołanych w skład Komisji, w tym jej Przewodniczący. Zdolność Komisji do prowadzenia prac stwierdza Przewodniczący Komisji po otwarciu każdego posiedzenia oraz po wznowieniu przerwanego posiedzenia.
  2. Z podjętych czynności Komisja Konkursowa sporządza protokół, który podpisują wszyscy Członkowie Komisji Konkursowej obecni na posiedzeniu. W posiedzeniach Komisji Konkursowej poza protokolantem nie mogą uczestniczyć osoby trzecie.
  3. Terminy posiedzeń Komisji Konkursowej wyznacza Przewodniczący, który powiadamia Członków Komisji pisemnie o terminach posiedzeń Komisji Konkursowej, co najmniej na 7 dni przed wyznaczonym terminem posiedzenia.
  4. Na pierwszym posiedzeniu Komisja Konkursowa m. in. opracowuje i przyjmuje regulamin konkursu oraz projekt ogłoszenia o konkursie. Na drugim posiedzeniu Komisja Konkursowa m. in. otwiera koperty złożone przez kandydatów i zapoznaje się z kandydaturami oraz dokumentami. Na trzecim posiedzeniu Komisja Konkursowa przeprowadza rozmowy z kandydatami i dokonuje wyboru kandydata na stanowisko objęte konkursem, z zastrzeżeniem, § 6 ust. 3.

§ 4

  1. Kandydatom udostępnia się dokumenty informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie po złożeniu przez nich oświadczenia o wykorzystaniu uzyskanych informacji wyłącznie do celów uczestnictwa w konkursie.
  2. Udostępnianie materiałów, o których mowa w ust. 1, odbywa się przez wyłożenie ich do wglądu w pokoju nr 106 w Starostwie Powiatowym w Kępnie, ul. Kościuszki 5 w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00
  3. Kandydaci, którzy złożyli dokumenty w konkursie są zawiadamiani pisemnie oraz telefonicznie lub pocztą elektroniczną o miejscu i terminie posiedzenia Komisji, na którym zostaną przeprowadzone rozmowy z kandydatami, co najmniej na 7 dni przed wyznaczonym terminem posiedzenia.

§ 5

Komisja Konkursowa na posiedzeniu otwiera koperty z dokumentami kandydatów, zapoznaje się z dokumentami złożonymi przez kandydatów i po stwierdzeniu ich kompletności uznaje, czy w postępowaniu konkursowym uczestniczy wymagana liczba kandydatów (co najmniej dwóch). Następnie każda osoba wchodząca w skład Komisji Konkursowej składa w formie pisemnej oświadczenie, że nie jest małżonkiem lub krewnym albo powinowatym do drugiego stopnia włącznie, kandydata albo nie pozostaje wobec kandydata w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może on budzić uzasadnione wątpliwości, co do jej bezstronności (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu). Oświadczenia dołącza się do protokołu posiedzenia.

§ 6

  1. Komisja Konkursowa przeprowadza indywidualne rozmowy z kandydatami, polegające w pierwszej kolejności na 30-minutowej autoprezentacji, zadawaniu jednakowych pytań niezbędnych do ustalenia przydatności na stanowisko objęte konkursem, a następnie pytań dodatkowych zadawanych przez członków Komisji Konkursowej.
  2. Przewidywany termin rozpatrzenia kandydatur Komisja określa w ogłoszeniu o konkursie.
  3. Termin posiedzenia Komisji, na którym zostaną przeprowadzone rozmowy z kandydatami wyznacza Przewodniczący Komisji lub wskazany przez niego Członek Komisji. W przypadku uzasadnionym liczbą kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu o konkursie i złożyli komplet dokumentów, posiedzenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, może być wyznaczone na więcej niż jeden dzień. W takim przypadku każdego kolejnego dnia trwania posiedzenia, posiedzenie uznaje się za przerwane i wznowione w kolejnych dniach.
  4. Po rozmowie z kandydatami Komisja Konkursowa może odbyć dyskusję we własnym gronie.

§ 7

  1. Każdej osobie wchodzącej w skład Komisji Konkursowej przysługuje jeden głos.
  2. Głosowanie w sprawie wyboru kandydata jest dokonywane na jednakowych kartach do głosowania - ostemplowanych pieczęcią Zarządu Powiatu Kępińskiego, zawierającą nazwę, adres, numer identyfikacji podatkowej (NIP) lub numer identyfikacyjny REGON -  zawierających nazwiska kandydatów w kolejności alfabetycznej.
  3. Głosowanie jest dokonywane poprzez pozostawienie nazwiska wybranego kandydata
    i skreślenie nazwisk pozostałych kandydatów.
  4. Głos jest nieważny w przypadku:

1) pozostawienia nieskreślonego nazwiska więcej niż jednego kandydata;

2) braku skreśleń.

  1. Głosów nieważnych nie bierze się pod uwagę.
  2. Karta, na której wszystkie nazwiska zostały skreślone, jest ważna i jest traktowana, jako odrzucenie kandydatur wszystkich kandydatów przystępujących do konkursu.

§ 8

  1. Jeżeli w głosowaniu, o którym mowa w 7, kandydat nie został wybrany, Przewodniczący Komisji Konkursowej zarządza drugie głosowanie.
  2. Jeżeli w drugim głosowaniu kandydat nie został wybrany, Przewodniczący Komisji Konkursowej zarządza trzecie głosowanie.
  3. Przeprowadzenie drugiego i trzeciego głosowania odbywa się w sposób wskazany w § 2 ust. 2 Regulaminu i może być poprzedzone ponowną dyskusją członków Komisji Konkursowej i rozmową z kandydatem.

§ 9

W przypadku odrzucenia przez Komisję Konkursową wszystkich kandydatur zgłoszonych do konkursu albo w przypadku niewyłonienia kandydata w trybie określonym w § 8, Komisja uznaje, że w wyniku przeprowadzonego konkursu nie wybrano kandydata.

§ 10

  1. O wyniku przeprowadzonego postępowania Przewodniczący Komisji zawiadamia Zarząd Powiatu Kępińskiego.
  2. Kandydaci biorący udział w konkursie zostaną powiadomieni przez Zarząd Powiatu Kępińskiego o jego wynikach w terminie 14 dni od daty ostatniego posiedzenia Komisji Konkursowej.
  3. Dokumenty wyłonionego i zatrudnionego na stanowisku objętym konkursem kandydata zostaną dołączone do jego akt osobowych.

§ 11

Komisja Konkursowa ulega rozwiązaniu z dniem nawiązania stosunku pracy albo umowy cywilnoprawnej z kandydatem wybranym w drodze konkursu.

 

Opracowano i przyjęto na posiedzeniu Komisji Konkursowej w dniu 16.04.2025r.

 

Przewodnicząca Komisji Konkursowej:

 

Alicja Śniegocka   /-/

 

Członkowie Komisji Konkursowej:

 

Renata Ciemny  /-/

 

Jolanta Jędrecka  /-/

 

Roman Wojtysiak    /-/

 

Maciej Baciński    /-/

 

Jacek Sobolewski  /-/

 

Grzegorz Hadzik  /-/

 

 

 

Kategoria: Powiązane pliki [ 3 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
pdf Uchwała Nr 100.VII.2025 Zarządu Powiatu Kępińskiego w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora SPZOZ
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 22
25-04-22 10:45 Frączek Krzysztof 83.57KB
pdf Załącznik Nr 1 do uchwały Nr 100.VII.2025- Ogłoszenie o konkursie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 24
25-04-22 10:46 Frączek Krzysztof 200.73KB
pdf Regulamin przeprowadzenia konkursu
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 20
25-04-22 12:26 Frączek Krzysztof 166.44KB

Kategoria: Powiązane pliki [ 2 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
RTF Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1404
19-07-23 14:15 Frączek Krzysztof 48.13KB
pdf Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1250
19-07-23 14:16 Frączek Krzysztof 180.27KB

Rejestr zmian strony Ogłoszenia o naborze

Podmiot udostępniający informację
Starostwo Powiatowe w Kępnie
Pierwsza publikacja
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
Aktualizacja publikacji
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:18
Wytworzenie publikacji
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
Zatwierdzenie
Frączek Krzysztof 2020-03-19 10:32:14
Rejestr zmian
Drukuj
Liczba odwiedzin
101169

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl