Zarządzenia Starosty
Zarządzenie Starosty Kępińskiego nr 7/2021
Data publikacji: 2021-02-17
Ważne do:
Zarządzenie Nr 7/2021
Starosty Kępińskiego
z dnia 02.02.2021r.
w sprawie wyznaczenia koordynatorów do spraw dostępności.
Na podstawie art. 34 ust. 1 i art. 35 ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2020 r. poz. 920) oraz art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 r. poz. 1062) zarządza się, co następuje:
- 1. 1.Wyznacza się do pełnienia funkcji koordynatorów do spraw dostępności, zwanych dalej : „Koordynatorami” w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kępińskiego następujące osoby:
- w Starostwie Powiatowym w Kępnie – Patryk Błażejewski – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Społecznych;
- w Domu Pomocy Społecznej w Rzetni – Kinga Białek – Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego;
- w Powiatowej Bibliotece Publicznej w Kępnie – Agnieszka Kałka – Starszy bibliotekarz;
- w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kępnie – Łukasz Wielgosz – Kierownik Działu Ewidencji Świadczeń i Informacji;
- w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie – Małgorzata Kunc – Inspektor;
- w Powiatowym Zarządzie Dróg w Kępnie – Maciej Hojeński – Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg;
- w Zespole Szkół Specjalnych w Słupi pod Kępnem – Jarosław Olszok – Pedagog szkolny;
- w Liceum Ogólnokształcącym Nr I im. mjra Henryka Sucharskiego w Kępnie – Danuta Stefańska – Dyrektor szkoły;
- w Zespole Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Kępnie – Halina Pasierkiewicz – Specjalista ds. Kadr;
- w Zespole Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 w Kępnie – Sebastian Jański – Nauczyciel;
- Koordynatorzy w zakresie realizacji swoich zadań podlegają Staroście Kępińskiemu, zaś bieżący nadzór nad ich działalnością sprawują kierownicy właściwych jednostek organizacyjnych.
- 2. Zadania Koordynatorów określa ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, są to w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Powiat Kępiński;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- monitorowanie na bieżąco sytuacji w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- 3. W celu wspierania Koordynatorów w wykonaniu ich zadań powołuje się działający pod nadzorem Koordynatora do spraw dostępności w Starostwie Powiatowym w Kępnie Interdyscyplinarny Zespół do spraw dostępności w składzie:
- Paweł Jeziorny - Naczelnik Wydziału Zarządzania Projektami i Promocji Powiatu
w Starostwie Powiatowym w Kępnie; - Jerzy Dobrzyński - Naczelnik Wydziału Architektury i Budownictwa w Starostwie Powiatowym w Kępnie;
- Danuta Bednarek – Inspektor Wydziału Budżetu i Finansów w Starostwie Powiatowym w Kępnie;
- Krzysztof Frączek – Informatyk w Starostwie Powiatowym w Kępnie
- Agata Sztucka – Inspektor Wydziału Organizacyjnego i Spraw Społecznych
w Starostwie Powiatowym w Kępnie; - 4. Wykonanie zarządzenia, w tym publikację na stronach Biuletynu Informacji Publicznej danych kontaktowych Koordynatorów oraz treść planu działania, o którym mowa
w § 2 pkt 2 oraz bieżący nadzór nad jego realizacją powierza się Sekretarzowi Powiatu Kępińskiego. - 5. Traci moc Zarządzenie nr 33/2020 Starosty Kępińskiego z dnia 29 września 2020r.
w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności. - 6.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
STAROSTA KĘPIŃSKI
/-/ ROBERT KIERUZAL
Rejestr zmian strony Zarządzenia Starosty
- Podmiot udostępniający informację
- Starostwo Powiatowe w Kępnie
- Pierwsza publikacja
- Katowice IntraCOM 2016-05-10 09:20:23
- Aktualizacja publikacji
- Frączek Krzysztof 2016-05-10 09:20:26
- Wytworzenie publikacji
- Katowice IntraCOM 2016-05-10 09:20:23
- Zatwierdzenie
- Katowice IntraCOM 2016-05-10 09:20:23
Drukuj
- Liczba odwiedzin
- 30777