przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Kępnie

Zarządzenia Starosty

Zarządzenie Starosty Kępińskiego nr 7/2021

Data publikacji: 2021-02-17

Ważne do:

Zarządzenie Nr 7/2021

Starosty Kępińskiego

z dnia 02.02.2021r.

w sprawie wyznaczenia koordynatorów do spraw dostępności.

Na podstawie art. 34 ust. 1 i art. 35 ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2020 r. poz. 920) oraz art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 r. poz. 1062) zarządza się, co następuje:

  • 1. 1.Wyznacza się do pełnienia funkcji koordynatorów do spraw dostępności, zwanych dalej : „Koordynatorami” w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kępińskiego następujące osoby:
  • w Starostwie Powiatowym w Kępnie – Patryk Błażejewski – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Społecznych;
  • w Domu Pomocy Społecznej w Rzetni – Kinga Białek – Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego;
  • w Powiatowej Bibliotece Publicznej w Kępnie – Agnieszka Kałka – Starszy bibliotekarz;
  • w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kępnie – Łukasz Wielgosz – Kierownik Działu Ewidencji Świadczeń i Informacji;
  • w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie – Małgorzata Kunc – Inspektor;
  • w Powiatowym Zarządzie Dróg w Kępnie – Maciej Hojeński – Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg;
  • w Zespole Szkół Specjalnych w Słupi pod Kępnem – Jarosław Olszok – Pedagog szkolny;
  • w Liceum Ogólnokształcącym Nr I im. mjra Henryka Sucharskiego w Kępnie – Danuta Stefańska – Dyrektor szkoły;
  • w Zespole Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Kępnie – Halina Pasierkiewicz – Specjalista ds. Kadr;
  • w Zespole Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 w Kępnie – Sebastian Jański – Nauczyciel;
  1. Koordynatorzy w zakresie realizacji swoich zadań podlegają Staroście Kępińskiemu, zaś bieżący nadzór nad ich działalnością sprawują kierownicy właściwych jednostek organizacyjnych.
  • 2. Zadania Koordynatorów określa ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, są to w szczególności:
  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Powiat Kępiński;
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  • monitorowanie na bieżąco sytuacji w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
  • 3. W celu wspierania Koordynatorów w wykonaniu ich zadań powołuje się działający pod nadzorem Koordynatora do spraw dostępności w Starostwie Powiatowym w Kępnie Interdyscyplinarny Zespół do spraw dostępności w składzie:
  • Paweł Jeziorny - Naczelnik Wydziału Zarządzania Projektami i Promocji Powiatu
    w Starostwie Powiatowym w Kępnie;
  • Jerzy Dobrzyński - Naczelnik Wydziału Architektury i Budownictwa w Starostwie Powiatowym w Kępnie;
  • Danuta Bednarek – Inspektor Wydziału Budżetu i Finansów w Starostwie Powiatowym w Kępnie;
  • Krzysztof Frączek – Informatyk w Starostwie Powiatowym w Kępnie
  • Agata Sztucka – Inspektor Wydziału Organizacyjnego i Spraw Społecznych
    w Starostwie Powiatowym w Kępnie;
  • 4. Wykonanie zarządzenia, w tym publikację na stronach Biuletynu Informacji Publicznej danych kontaktowych Koordynatorów oraz treść planu działania, o którym mowa
    w § 2 pkt 2 oraz bieżący nadzór nad jego realizacją powierza się Sekretarzowi Powiatu Kępińskiego.
  • 5. Traci moc Zarządzenie nr 33/2020 Starosty Kępińskiego z dnia 29 września 2020r.
    w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności.
  • 6.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

                                                                                                   STAROSTA KĘPIŃSKI

                                                                                                   /-/ ROBERT KIERUZAL

Rejestr zmian strony Zarządzenia Starosty

Podmiot udostępniający informację
Starostwo Powiatowe w Kępnie
Pierwsza publikacja
Katowice IntraCOM 2016-05-10 09:20:23
Aktualizacja publikacji
Frączek Krzysztof 2016-05-10 09:20:26
Wytworzenie publikacji
Katowice IntraCOM 2016-05-10 09:20:23
Zatwierdzenie
Katowice IntraCOM 2016-05-10 09:20:23
Rejestr zmian
Drukuj
Liczba odwiedzin
23517

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl