przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Kępnie

Ogłoszenia Wydziału Architektury i Budownictwa

OBWIESZCZENIE STAROSTY KĘPIŃSKIEGO z dn.. 23.09.2020. nr. AB. 6745.5.2020 o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej

Data publikacji: 2020-09-28

Ważne do: 2015-10-12 09:04:00

 

STAROSTA KĘPIŃ6I

 AB.6745.5.2020                                                                                     Kępno, dnia 23.09.2020.

OBWIESZCZENIE

 o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej

               Na podstawie art.11f  ust. 3 i 4  ustawy z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania  i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych  (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1363 ze zm) ,  oraz art. 49 ustawy  z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.  Dz.U.2020, poz. 256 ze zm.),

Zawiadamiam

że dnia 23 września 2020r. została wydana decyzja nr 3/2020 (znak sprawy AB.6745.5.2020) o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej polegającej na „Przebudowie drogi gminnej kategorii D wraz z przebudowa skrzyżowania z droga powiatowa  oraz przebudowa ścieżki pieszo-rowerowej)

             Strony postępowania mogą się zapoznać z treścią decyzji w Wydziale Architektury i Budownictwa  Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Kościuszki 5 pok. 116 (tel. 78-28-946) w godzinach pracy Urzędu.

               Jednocześnie informuję, że Starosta Kępiński na podstawie § 13 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2020r poz. 878) wprowadził od dnia 27 maja 2020 r. do odwołania ograniczenia w funkcjonowaniu Starostwa Powiatowego w Kępnie. Bieżące informacje dotyczące przyjmowania klientów zewnętrznych dostępne są na stronie internetowej www.powiatkepno.pl.

            Od decyzji służy odwołanie do Wojewody Wielkopolskiego za pośrednictwem Starosty Kępińskiego, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji przez wnioskodawcę lub zawiadomienia pozostałych stron o jej wydaniu. Zgodnie z art. 11f ust. 3 ustawy i art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.  Dz.U.2020, poz. 256 ze zm.), zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia 29.09.2020 tj. dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie w Starostwie Powiatowym w Kępnie oraz w urzędach gmin właściwych  ze względu na przebieg drogi  w  urzędowych publikatorach teleinformatycznych – Biuletynie Informacji Publicznej tych urzędów a także w prasie lokalnej.

            W trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania stronom przysługuje prawo do zrzeczenia się odwołania. Z dniem doręczenia Staroście Kępińskiemu  oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna. Zrzeczenie się prawa do wniesienia odwołania skutkuje brakiem możliwości odwołania od decyzji oraz jej zaskarżenia do wojewódzkiego sądu administracyjnego. Ponadto jeżeli wszystkie strony zrzekły się prawa do wniesienia odwołania przedmiotowa decyzja podlega wykonaniu przed terminem do wniesienia odwołania.

                                                                                                     Starosta Kępiński

                                                                                                      Robert Kieruzal

 

                                                                                                   

Rejestr zmian strony Ogłoszenia Wydziału Architektury i Budownictwa

Podmiot udostępniający informację
Starostwo Powiatowe w Kępnie
Pierwsza publikacja
Starostwo Powiatowe w Kępnie  
Aktualizacja publikacji
   
Wytworzenie publikacji
Starostwo Powiatowe w Kępnie  
Zatwierdzenie
Starostwo Powiatowe w Kępnie  
Rejestr zmian
Drukuj
Liczba odwiedzin
43532

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl