Zamówienia publiczne
OŚ.3032.2.2017 OGŁOSZENIE - STAROSTA KĘPIŃSKI ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA DOT. "UPUL dla Powiatu Kępińskiego".
Data publikacji: 2017-06-09
Ważne do: 2017-06-24 13:59:00
Kępno, dnia 9 czerwca 2017 roku
OŚ. 3032.2.2017
OGŁOSZENIE
Starosta Kępiński, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zamówienia p.n.: „Uproszczone plany urządzenia lasów i inwentaryzacja stanu lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Kępińskiego na okres od 01.01.2018 do 31.12.2027 roku” realizowanego przy wsparciu finansowym Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
- Zamawiający.
Powiat Kępiński: adres: ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, NIP 619-20-19-753.
- Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasów, zwanych dalej „UPUL” i inwentaryzacji stanu lasów, zwanych „inwentaryzacją”, niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie:
- Gminy Baranów - około 116 ha na 330 działkach (8 obrębów geodezyjnych);
- Gminy Bralin - około 247 ha na 370 działkach (9 obrębów geodezyjnych);
- Miasta i Gminy Kępno - około 463 ha na 760 działkach (15 obrębów geodezyjnych);
- Gmina Łęka Opatowska - około 83 ha na 240 działkach (12 obrębów geodezyjnych);
- Gmina Perzów - około 47 ha na 70 działkach (8 obrębów geodezyjnych);
- Gmina Rychtal - około 61 ha na 80 działkach (10 obrębów geodezyjnych);
- Gmina Trzcinica - około 219 ha na 270 działkach (7 obrębów geodezyjnych).
zgodnie z wytycznymi przedstawionymi poniżej wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko dla projektu uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasów stanowiących własność osób fizycznych, zgodnie z przepisami określonymi w Dziale IV ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 roku, poz. 353 z późn. zm.), jeżeli będzie wymagana. Podana powierzchnia może ulec zmianie.
- Wymagania Zamawiającego:
- Dokumentację urządzeniową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa zawartymi w:
- ustawie z dnia 28 września 1991 roku o lasach (Dz. U. z 2017 roku, poz. 788);
- ustawie z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 roku, poz. 353 z późn. zm.);
- rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012 roku w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. z 2012 roku, poz. 1302).
- Dokumentację „UPUL” i „Inwentaryzację” należy sporządzić oddzielnie dla każdej gminy w formie książkowej A4 w 4 egzemplarzach, w tym 2 egzemplarze w twardej oprawie. Strony ww. dokumentacji należy ponumerować i zaopatrzyć w strony tytułowe.
- Do opracowań dla każdej gminy należy dołączyć mapę przeglądową gminy w skali 1:25.000 lub 1:10.000.
- Do kompletnej dokumentacji obejmującej wszystkie gminy należy dołączyć 4 egzemplarze mapy przeglądowej dla całego powiatu w skali 1:50.000 lub 1:25.000.
- Mapy, o których mowa w pkt. 3 i 4 winny posiadać oznaczone wydzielone oddziały i pododdziały i zawierać: opis tytułowy, datę stanu opracowania, skalę itp.
- Każdy egzemplarz „UPUL” i „Inwentaryzacji” winien posiadać stopkę tytułową na zewnętrznej oprawie.
- Przedmiotową dokumentację należy sporządzić w formie elektronicznej, zgodnie z 9 ust.2 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2012 r., poz. 1302) w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu.
- Każdy egzemplarz „UPUL” i „Inwentaryzacji”, na okładce lub stronie technicznej (druga strona strony tytułowej) winien posiadać logo Funduszu wraz z informacją o źródle dofinansowania, o treści „Dofinansowano ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu". Takie same oznaczenia należy umieścić na mapach oraz okładce płyty CD.
- Prace urządzeniowe będą prowadzone na bazie aktualnych danych z ewidencji gruntów i budynków (rejestr i mapy ewidencyjne):
- na gruntach figurujących w ewidencji gruntów i budynków jako las (Ls) - 1.236 ha;
- w oparciu o protokoły uzgodnień z Naczelnikiem Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Kępnie lub osobą przez niego do tego uprawnioną - 114 ha lasów zalesionych na podstawie decyzji (opracowanie wykazu zmian ewidencyjnych dotyczących działek).
- Materiały potrzebne do prac urządzeniowych, tj. kopie map ewidencyjnych urządzanych obiektów oraz inne dane ewidencyjne niezbędne do opracowania uproszczonego planu i inwentaryzacji pozyskane zostaną staraniem i na koszt Wykonawcy.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za udostępnianie danych osobowych wynikających z przepisów ustawy dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 roku, poz. 922 z późn. zm.).
- Zamawiający zobowiązuje się do:
- Udostępnienia poprzedniej dokumentacji urządzeniowej do wglądu, która obejmuje około 1.212 ha lasów.
- Powiadomienia właścicieli lasów o prowadzeniu prac urządzeniowych.
- Wystawienia upoważnień przy opracowywaniu przedmiotowego zamówienia dla Wykonawcy.
- Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt wnieść do odebranego planu lub inwentaryzacji poprawki zgłoszone przez właścicieli gruntów leśnych i uznane przez Zamawiającego w trybie art.21 ust.4 i 5 oraz art. 22 ust.3 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach (Dz. U. z 2017 roku, poz. 788). Termin wykonania poprawek – 14 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego zgłoszonych do planu i inwentaryzacji ewentualnych poprawek.
- Uproszczone plany urządzenia lasu i inwentaryzację stanu lasu Wykonawca sporządzi na okres 10-ciu lat, tj. od 1 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2027 roku.
- Forma składania ofert.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie na wypełnionym formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia wraz ze stosownymi oświadczeniami wymienionymi w pkt 10 - Warunki udziału w postępowaniu.
- Koperta z ofertą powinna posiadać dopisek: „UPUL dla Powiatu Kępińskiego”.
- Termin i miejsce składania ofert.
Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Kępnie ul. Kościuszki 5 - Biuro Podawcze /pokój nr 4/ do dnia 23 czerwca 2017 roku do godz. 12:00.
- Termin realizacji zamówienia.
Zlecone prace muszą być wykonane do dnia 15 listopada 2017 roku i podpisane bez zastrzeżeń protokołem końcowego odbioru robót.
- Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty gospodarcze, które:
- posiadają niezbędne doświadczenie w zakresie wykonania uproszczonych planów urządzania lasu i inwentaryzacji stanu lasu - wykonali co najmniej 1 opracowanie w ostatnich trzech latach przed upływem składania ofert;
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
- Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium – cena 100%.
- Wykonawca winien w podanej cenie ująć wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia.
- Inne postanowienia:
- Warunki płatności - 7 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.
- Termin związania ofertą - 30 dni licząc od terminu składania ofert. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą uwzględniane.
- Informacje szczegółowe na temat zamówienia:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzielają:
Marek Oreś tel. 62 78 28 909
Alina Frączek tel. 62 78 28 918
Załącznikiem do niniejszego ogłoszenia jest:
- Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Załącznik nr 3 - Wykaz wykonanych usług polegających na sporządzaniu UPUL i inwentaryzacji stanu lasu w okresie 3 lat przed upływem składania ofert z załączeniem dokumentów potwierdzających prawidłowe jej wykonanie.
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro, stanowiącego załącznik do uchwały nr 166.V.2017 z dnia 20.04.2017 roku z zastrzeżeniem art.701 ust.3 oraz art.703 ust.2 Kodeksu cywilnego.
STAROSTA KĘPIŃSKI
/-/Witold Jankowski
Załącznik Nr 1
FORMULARZ OFERTOWY
Zgodnie z zaproszeniem do złożenia oferty na wykonanie zamówienia p.n.: „Uproszczone plany urządzenia lasów i inwentaryzacja stanu lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Kępińskiego na okres od 01.01.2018 do 31.12.2027 roku” realizowanego przy wsparciu finansowym Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu,
Nazwa Wykonawcy: ………………………………………………………………………………………
Adres Wykonawcy: ………………………………………………………………………………………..
NIP:…………………………… ………………. REGON:…….…………………………………………
nr telefonu/faksu.:…………………………………………………………………………………………
Oferuję wykonanie opracowań zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz warunków zamówienia, za łączną cenę oferowaną brutto:
………………………… w zł (słownie: …………………………………………………..…) w tym podatek VAT …….% w zł (słownie: ……………………...………………………..…)
wyliczoną następująco: stawka ……….. zł/ha + podatek VAT … % x 1350 ha
Jednocześnie oświadczam/my, że zapoznaliśmy się z warunkami zapytania ofertowego i nie wnosimy żadnych zastrzeżeń.
Potwierdzam/my termin realizacji całego zamówienia do 15 listopada 2017 roku.
Wyrażam/my zgodę na warunki płatności tj. 7 od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.
Okres związania ofertą 30 dni, liczony od terminu składania ofert.
Ponadto, oświadczam/my, iż:
- wynagrodzenie za wykonanie zamówienia jest ceną obejmującą wszystkie koszty,
- przedmiot zamówienia wykonam/my w terminie do dnia 15 listopada 2017 roku.
Na potwierdzenie spełnienia wymagań do niniejszego formularza ofertowego załączam/my:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z wykazem wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających prawidłowe jej wykonanie.
……………..., dnia …….…………. r.
…………………………………………………
(podpis i pieczęć osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawcy)
Załącznik Nr 2
Oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na sporządzenie „Uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Kępińskiego na okres od 01.01.2018 do 31.12.2027 roku”
Nazwa Wykonawcy.....................................................................................................................
Adres Wykonawcy..............................................................................................................................................................
Oświadczam, że firma którą reprezentuję:
- Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania uproszczonych planów urządzania lasu i inwentaryzacji stanu lasu.
- Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
……………..., dnia …….…………. r.
…………………………………………………
(podpis i pieczęć osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawcy)
Załącznik Nr 3
Wykaz wykonanych usług polegających na sporządzaniu UPUL i inwentaryzacji stanu lasu w okresie 3 lat przed upływem składania ofert
Nazwa Wykonawcy.....................................................................................................................
Adres Wykonawcy..............................................................................................................................................................
Lp. |
Nazwa zadania*) |
Wartość zrealizowanych prac (w zł brutto) |
Termin realizacji (początek i koniec) |
Nazwa, adres i telefon zamawiającego |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
Łączna wartość |
|
- |
- |
*) Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane prawidłowo.
……………..., dnia …….…………. r.
…………………………………………………
(podpis i pieczęć osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawcy)
Rejestr zmian strony Zamówienia publiczne
- Podmiot udostępniający informację
- Starostwo Powiatowe w Kępnie
- Pierwsza publikacja
- Starostwo Powiatowe w Kępnie
- Aktualizacja publikacji
- Wytworzenie publikacji
- Starostwo Powiatowe w Kępnie
- Zatwierdzenie
- Starostwo Powiatowe w Kępnie
- Liczba odwiedzin
- 212261