przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Kępnie

Zamówienia publiczne

OŚ.3032.2.2017 OGŁOSZENIE - STAROSTA KĘPIŃSKI ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA DOT. "UPUL dla Powiatu Kępińskiego".

Data publikacji: 2017-06-09

Ważne do: 2017-06-24 13:59:00

Kępno, dnia 9 czerwca 2017 roku

OŚ. 3032.2.2017                                                                                    

OGŁOSZENIE

Starosta Kępiński, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zamówienia p.n.: „Uproszczone plany urządzenia lasów i inwentaryzacja stanu lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Kępińskiego na okres od 01.01.2018 do 31.12.2027 roku” realizowanego przy wsparciu finansowym Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.

  1. Zamawiający.

Powiat Kępiński: adres: ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, NIP 619-20-19-753.

  1. Przedmiot zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasów, zwanych dalej „UPUL” i inwentaryzacji stanu lasów, zwanych „inwentaryzacją”,  niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie:

  • Gminy Baranów - około 116 ha na 330 działkach (8 obrębów geodezyjnych);
  • Gminy Bralin - około 247 ha na 370 działkach (9 obrębów geodezyjnych);
  • Miasta i Gminy Kępno - około 463 ha na 760 działkach (15 obrębów geodezyjnych);
  • Gmina Łęka Opatowska - około 83 ha na 240 działkach (12 obrębów geodezyjnych);
  • Gmina Perzów - około 47 ha na 70 działkach (8 obrębów geodezyjnych);
  • Gmina Rychtal - około 61 ha na 80 działkach (10 obrębów geodezyjnych);
  • Gmina Trzcinica - około 219 ha na 270 działkach (7 obrębów geodezyjnych).

zgodnie z wytycznymi przedstawionymi poniżej wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko dla projektu uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasów stanowiących własność osób fizycznych, zgodnie z przepisami określonymi w Dziale IV ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 roku, poz. 353 z późn. zm.), jeżeli będzie wymagana. Podana powierzchnia może ulec zmianie.

  1. Wymagania Zamawiającego:
    • Dokumentację urządzeniową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa zawartymi w:
  2. ustawie z dnia 28 września 1991 roku o lasach (Dz. U. z 2017 roku, poz. 788);
  3. ustawie z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 roku, poz. 353 z późn. zm.);
  4. rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012 roku w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. z 2012 roku, poz. 1302).
    • Dokumentację „UPUL” i „Inwentaryzację” należy sporządzić oddzielnie dla każdej gminy w formie książkowej A4 w 4 egzemplarzach, w tym 2 egzemplarze w twardej oprawie. Strony ww. dokumentacji należy ponumerować i zaopatrzyć w strony tytułowe.
    • Do opracowań dla każdej gminy należy dołączyć mapę przeglądową gminy w skali 1:25.000 lub 1:10.000.
    • Do kompletnej dokumentacji obejmującej wszystkie gminy należy dołączyć 4 egzemplarze mapy przeglądowej dla całego powiatu w skali 1:50.000 lub 1:25.000.
    • Mapy, o których mowa w pkt. 3 i 4 winny posiadać oznaczone wydzielone oddziały i pododdziały i zawierać: opis tytułowy, datę stanu opracowania, skalę itp.
    • Każdy egzemplarz „UPUL” i „Inwentaryzacji” winien posiadać stopkę tytułową na zewnętrznej oprawie.
    • Przedmiotową dokumentację należy sporządzić w formie elektronicznej, zgodnie z 9 ust.2 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2012 r., poz. 1302) w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu.
    • Każdy egzemplarz „UPUL” i „Inwentaryzacji”, na okładce lub stronie technicznej (druga strona strony tytułowej) winien posiadać logo Funduszu wraz z informacją o źródle dofinansowania, o treści „Dofinansowano ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu". Takie same oznaczenia należy umieścić na mapach oraz okładce płyty CD.
    • Prace urządzeniowe będą prowadzone na bazie aktualnych danych z ewidencji gruntów i budynków (rejestr i mapy ewidencyjne):
  5. na gruntach figurujących w ewidencji gruntów i budynków jako las (Ls) - 1.236 ha;
  6. w oparciu o protokoły uzgodnień z Naczelnikiem Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Kępnie lub osobą przez niego do tego uprawnioną - 114 ha lasów zalesionych na podstawie decyzji (opracowanie wykazu zmian ewidencyjnych dotyczących działek).
  • Materiały potrzebne do prac urządzeniowych, tj. kopie map ewidencyjnych urządzanych obiektów oraz inne dane ewidencyjne niezbędne do opracowania uproszczonego planu i inwentaryzacji pozyskane zostaną staraniem i na koszt Wykonawcy.
  • Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za udostępnianie danych osobowych wynikających z przepisów ustawy dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 roku, poz. 922 z późn. zm.).

 

 

 

 

  1. Zamawiający zobowiązuje się do:
  • Udostępnienia poprzedniej dokumentacji urządzeniowej do wglądu, która obejmuje około 1.212 ha lasów.
  • Powiadomienia właścicieli lasów o prowadzeniu prac urządzeniowych.
  • Wystawienia upoważnień przy opracowywaniu przedmiotowego zamówienia dla Wykonawcy.
  1. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt wnieść do odebranego planu lub inwentaryzacji poprawki zgłoszone przez właścicieli gruntów leśnych i uznane przez Zamawiającego w trybie art.21 ust.4 i 5 oraz art. 22 ust.3 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach (Dz. U. z 2017 roku, poz. 788). Termin wykonania poprawek – 14 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego zgłoszonych do planu i inwentaryzacji ewentualnych poprawek.
  2. Uproszczone plany urządzenia lasu i inwentaryzację stanu lasu Wykonawca sporządzi na okres 10-ciu lat, tj. od 1 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2027 roku.
  3. Forma składania ofert.
  • Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  • Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie na wypełnionym formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia wraz ze stosownymi oświadczeniami wymienionymi w pkt 10 - Warunki udziału w postępowaniu.
  • Koperta z ofertą powinna posiadać dopisek: „UPUL dla Powiatu Kępińskiego”.
  1. Termin i miejsce składania ofert.

Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Kępnie ul. Kościuszki 5 - Biuro Podawcze /pokój nr 4/ do dnia 23 czerwca 2017 roku do godz. 12:00.

  1. Termin realizacji zamówienia.

Zlecone prace muszą być wykonane do dnia 15 listopada 2017 roku i podpisane bez zastrzeżeń protokołem końcowego odbioru robót.

  1. Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty gospodarcze, które:

  • posiadają niezbędne doświadczenie w zakresie wykonania uproszczonych planów urządzania lasu i inwentaryzacji stanu lasu - wykonali co najmniej 1 opracowanie w ostatnich trzech latach przed upływem składania ofert;
  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
  • Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium – cena 100%.
  • Wykonawca winien w podanej cenie ująć wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia.
  1. Inne postanowienia:
  • Warunki płatności - 7 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.
  • Termin związania ofertą - 30 dni licząc od terminu składania ofert. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą uwzględniane.
  1. Informacje szczegółowe na temat zamówienia:

Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzielają:

     Marek Oreś tel. 62 78 28 909

     Alina Frączek tel. 62 78 28 918 

Załącznikiem do niniejszego ogłoszenia jest:

  1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
  2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  3. Załącznik nr 3 - Wykaz wykonanych usług polegających na sporządzaniu UPUL i inwentaryzacji stanu lasu w okresie 3 lat przed upływem składania ofert z załączeniem dokumentów potwierdzających prawidłowe jej wykonanie.

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro, stanowiącego załącznik do uchwały nr 166.V.2017 z dnia 20.04.2017 roku z zastrzeżeniem art.701 ust.3 oraz art.703 ust.2 Kodeksu cywilnego.

 

 

 

STAROSTA KĘPIŃSKI

/-/Witold Jankowski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 1

FORMULARZ OFERTOWY

Zgodnie z zaproszeniem do złożenia oferty na wykonanie zamówienia p.n.: „Uproszczone plany urządzenia lasów i inwentaryzacja stanu lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Kępińskiego na okres od 01.01.2018 do 31.12.2027 roku” realizowanego  przy wsparciu finansowym Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu,

Nazwa Wykonawcy: ………………………………………………………………………………………

Adres Wykonawcy: ………………………………………………………………………………………..

NIP:…………………………… ………………. REGON:…….…………………………………………

nr telefonu/faksu.:…………………………………………………………………………………………

Oferuję wykonanie opracowań zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz warunków zamówienia, za łączną cenę oferowaną brutto:

………………………… w zł (słownie: …………………………………………………..…) w tym podatek  VAT …….% w zł (słownie: ……………………...………………………..…)

wyliczoną następująco: stawka ……….. zł/ha + podatek VAT … % x 1350 ha

Jednocześnie oświadczam/my, że zapoznaliśmy się z warunkami zapytania ofertowego i nie wnosimy żadnych zastrzeżeń.

Potwierdzam/my termin realizacji całego zamówienia do 15 listopada 2017 roku.

Wyrażam/my zgodę na warunki płatności tj. 7 od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.

Okres związania ofertą 30 dni, liczony od terminu składania ofert.

Ponadto, oświadczam/my, iż:

- wynagrodzenie za wykonanie zamówienia jest ceną obejmującą wszystkie koszty,

- przedmiot zamówienia wykonam/my w terminie do dnia 15 listopada 2017 roku.

Na potwierdzenie spełnienia wymagań do niniejszego formularza ofertowego załączam/my:

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z wykazem wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających prawidłowe jej wykonanie.

 

……………..., dnia …….…………. r.        

                                                                                             …………………………………………………

 (podpis i pieczęć osoby upoważnionej do reprezentowania  wykonawcy)

 

 

Załącznik Nr 2

 

Oświadczenie

o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na sporządzenie „Uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Kępińskiego na okres od 01.01.2018 do 31.12.2027 roku

Nazwa Wykonawcy.....................................................................................................................

Adres Wykonawcy..............................................................................................................................................................

Oświadczam, że firma którą reprezentuję:

  • Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  • Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania uproszczonych planów urządzania lasu i inwentaryzacji stanu lasu.
  • Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

 

……………..., dnia …….…………. r.        

                                                                                             …………………………………………………

 (podpis i pieczęć osoby upoważnionej do reprezentowania  wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 3

 

Wykaz wykonanych usług polegających na sporządzaniu UPUL i inwentaryzacji stanu lasu w okresie 3 lat przed upływem składania ofert

Nazwa Wykonawcy.....................................................................................................................

Adres Wykonawcy..............................................................................................................................................................

 

Lp.

Nazwa zadania*)

Wartość zrealizowanych prac

(w zł brutto)

Termin realizacji (początek i koniec)

Nazwa, adres i telefon zamawiającego

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

Łączna wartość

 

-

-

*) Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane prawidłowo.

 

 

 

 

 

……………..., dnia …….…………. r.        

                                                                                             …………………………………………………

 (podpis i pieczęć osoby upoważnionej do reprezentowania  wykonawcy)

Rejestr zmian strony Zamówienia publiczne

Podmiot udostępniający informację
Starostwo Powiatowe w Kępnie
Pierwsza publikacja
Starostwo Powiatowe w Kępnie  
Aktualizacja publikacji
   
Wytworzenie publikacji
Starostwo Powiatowe w Kępnie  
Zatwierdzenie
Starostwo Powiatowe w Kępnie  
Rejestr zmian
Drukuj
Liczba odwiedzin
205731

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl