przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Kępnie

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu na dostawę energii elektrycznej w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r.

Data publikacji: 2019-09-03

Ważne do: 2019-10-11 15:50:00

Polska-Kępno: Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
2019/S 169-412550

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy
Legal Basis:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Powiat Kępiński, Starostwo Powiatowe w Kępnie NIP 6192019753 ul. Kościuszki 5 Kępno 63-600 Polska Osoba do kontaktów: Gabriela Miszkinis Tel.: +48 627828900 E-mail: gabriela.miszkinis@powiatkepno.pl Faks: +48 627828901 Kod NUTS: PL41

Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.powiatkepno.pl

I.1)
Nazwa i adresy
Gmina Bedlno NIP 7752406180 Bedlno 24 Bedlno 99-311Polska Osoba do kontaktów: Gabriela Miszkinis Tel.: +48 627828900 E-mail: gabriela.miszkinis@powiatkepno.pl Faks: +48 627828901 Kod NUTS: PL
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.powiatkepno.pl

I.1)
Nazwa i adresy
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie NIP 6191827089 ul. Szpitalna 7 Kępno 63-600 Polska Osoba do kontaktów: Gabriela Miszkinis Tel.: +48 627828900 E-mail: gabriela.miszkinis@powiatkepno.pl Faks: +48 627828901 Kod NUTS: PL41
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.powiatkepno.pl
I.1)
Nazwa i adresy
Gmina Góra św. Małgorzaty NIP 7752405513 Góra św. Małgorzaty 44 Góra św. Małgorzaty 99-122 Polska Osoba do kontaktów: Gabriela Miszkinis Tel.: +48 627828900 E-mail: gabriela.miszkinis@powiatkepno.pl Faks: +48 627828901 Kod NUTS: PL
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.powiatkepno.pl
I.1)
Nazwa i adresy
Gmina Koźminek NIP 9680868787 ul. Tadeusza Kościuszki 7 Koźminek 62-840 Polska Osoba do kontaktów: Gabriela Miszkinis Tel.: +48 627828900 E-mail: gabriela.miszkinis@powiatkepno.pl Faks: +48 627828901 Kod NUTS: PL
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.powiatkepno.pl
I.1)
Nazwa i adresy
Gmina Krośniewice NIP 7752407009 ul. Poznańska 5 Krośniewice 99-340 Polska Osoba do kontaktów: Gabriela Miszkinis Tel.: +48 627828900 E-mail: gabriela.miszkinis@powiatkepno.pl Faks: +48 627828901 Kod NUTS: PL
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.powiatkepno.pl
I.1)
Nazwa i adresy
Gmina Łanięta NIP 7752406116 Łanięta 16 Łanięta 99-306 Polska Osoba do kontaktów: Gabriela Miszkinis Tel.: +48 627828900 E-mail: gabriela.miszkinis@powiatkepno.pl Faks: +48 627828901 Kod NUTS: PL
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.powiatkepno.pl
I.1)
Nazwa i adresy
Gmina Malanów NIP 6681857620 ul. Turecka 16 Malanów 62-709 Polska Osoba do kontaktów: Gabriela Miszkinis Tel.: +48 627828900 E-mail: gabriela.miszkinis@powiatkepno.pl Faks: +48 627828901 Kod NUTS: PL
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.powiatkepno.pl
I.1)
Nazwa i adresy
Gmina Piątek NIP 7752406091 ul. Rynek 16 Piątek 19-120 Polska Osoba do kontaktów: Gabriela Miszkinis Tel.: +48 627828900 E-mail: gabriela.miszkinis@powiatkepno.pl Faks: +48 627828901

Kod NUTS: PL
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.powiatkepno.pl
I.1)
Nazwa i adresy
Gmina Sośnie NIP 6222564456 ul. Wielkopolska 47 Sośnie 63-435 Polska Osoba do kontaktów: Gabriela Miszkinis Tel.: +48 627828900 E-mail: gabriela.miszkinis@powiatkepno.pl Faks: +48 627828901 Kod NUTS: PL
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.powiatkepno.pl
I.1)
Nazwa i adresy
Gmina Świnice Warckie NIP 7752407015 ul. Szkolna 1 Świnice Warckie 99-140 Polska Osoba do kontaktów: Gabriela Miszkinis Tel.: +48 627828900 E-mail: gabriela.miszkinis@powiatkepno.pl Faks: +48 627828901 Kod NUTS: PL
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.powiatkepno.pl
I.1)
Nazwa i adresy
Gmina Władysławów NIP 6681857643 ul. Rynek 43 Władysławów 62-710 Polska Osoba do kontaktów: Gabriela Miszkinis Tel.: +48 627828900 E-mail: gabriela.miszkinis@powiatkepno.pl Faks: +48 627828901Kod NUTS: PL
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.powiatkepno.pl

Nazwa i adresy
Gmina Żychlin NIP 7752406961 ul. Barlickiewgo 15 Żychlin 99-320 Polska Osoba do kontaktów: Gabriela Miszkinis Tel.: +48 627828900 E-mail: gabriela.miszkinis@powiatkepno.pl Faks: +48 627828901 Kod NUTS: PL
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.powiatkepno.pl
I.1)
Nazwa i adresy
Ostrzeszowskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. NIP 8811491898 al. Wolności 4 Kępno 63-600 Polska Osoba do kontaktów: Gabriela Miszkinis Tel.: +48 627828900 E-mail: gabriela.miszkinis@powiatkepno.pl Faks: +48 627828901 Kod NUTS: PL
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.powiatkepno.pl
I.2)
Informacja o zamówieniu wspólnym
W zamówieniu stosowane jest wspólne udzielanie zamówień
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.powiatkepno.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: http://www.powiatkepno.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)
Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:Kępińska Grupa Zakupowa Dostawa energii elektrycznej w okresie od 1.1.2020 r. do 31.12.2020 r.
Numer referencyjny: AB.272.11.2019
II.1.2)
Główny kod CPV
09300000
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od dnia 1.1.2020 r. do 31.12.2020 r. do 858 punktów poboru (PPE) o łącznym szacowanym wolumenie (+/- 10 %) 8 346,58 MWh, z tego:
1) do lokali i obiektów (część 1 zamówienia) – 6 323,06 MWh – szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik 1a do SIWZ;
2) dla potrzeb oświetlenia drogowego (część 2 zamówienia) – 2 023,52 MWh – szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik 1b do SIWZ.
Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegaćod faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości pobranej energii nie pociąga dla zamawiających (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną energię wg stawek określonych w zawartej umowie.
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów
Część nr: 1
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
09300000
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Powiat kępiński, gminy: Bedlno, Góra św. Małgorzaty, Koźminek, Krośniewice, Łanięta, Malanów, Piątek,Sośnie, Świnice Warckie, Władysławów, Żychlin, SP ZOZ w Kępnie, Ostrzeszowskie Centrum Zdrowia
II.2.4)
Opis zamówienia:
1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 415 szt.
2. Szczegółowy opis punktów poboru (PPE) zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1a do SIWZ.
3. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy (+/- 10 %) 6 323,06 MWh, z tego:
Strefa I 3 185,09 MWh
Strefa II 2 337,47 MWh
Strefa III 800,50 MWh
Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić możliwe wahania poboru energiielektrycznej.
3. Układy pomiarowe z grupą taryfową B są dostosowane do procedury zmiany sprzedawcy.

4. Dostawy odbywać się będą w terminie od 1.1.2020 r. do 31.12.2020 r., z zastrzeżeniem że szczegółydotyczące terminów dostaw (rozpoczęcia i zakończenia) w odniesieniu do poszczególnych punktów poboruopisano w Załączniku nr 1a do SIWZ kolumna „Okres dostaw”.
5. Obowiązujące obecnie umowy na dostawy energii elektrycznej wygasną lub ulegną rozwiązaniu zeskutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw (kolumna „Okres dostaw”). Obowiązek wypowiedzenia umów leży po stronie zamawiających (odbiorców).
Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegaćod faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości pobranej energii nie pociąga dla zamawiających (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonaniazapłaty za faktycznie pobraną energię wg stawek określonych w zawartej umowie.
Standardy jakościowe: Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie zobowiązującymi przepisami, standardach jakościowych.
6. Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10.4.1997 r. – Prawo energetyczneoraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4.5.2007 r. w sprawie szczegółowych warunkówfunkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r. nr 93, poz. 623 ze zm.). Zasady kształtowaniai kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Energii z dnia6.3.2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 503 ze zm.).
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2020
Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: w przypadku składania oferty na część I zamówienia 60000,00 PLN (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy 00/100).
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego
Część nr: 2
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
09300000
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gminy: Bedlno, Góra św. Małgorzaty, Koźminek, Krośniewice, Łanięta, Piątek, Władysławów, Żychlin
II.2.4)
Opis zamówienia:
1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 443 szt.
2. Szczegółowy opis punktów poboru (PPE) zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1b do SIWZ.
3. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy (+/-10 %) 2 023,52 MWh, z tego:
Strefa I 617,50 MWh
Strefa II 1 406,02 MWh
Strefa III 0,00 MWh
Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić możliwe wahania poboru energiielektrycznej.
4. Dostawy odbywać się będą w terminie od 1.1.2020 r. do 31.12.2020 r., z zastrzeżeniem, że szczegóły dotyczące terminów dostaw (rozpoczęcia i zakończenia) w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru opisano w Załączniku nr 1b kolumna „Okres dostaw”.
5. Obowiązujące obecnie umowy na dostawy energii elektrycznej wygasną lub ulegną rozwiązaniu ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw (kolumna „Okres dostaw”). Obowiązek wypowiedzenia umów leży po stronie zamawiających (odbiorców).
6. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości pobranej energii nie pociąga dla zamawiających (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną energię wg stawek określonych w zawartej umowie.
7. 2. Standardy jakościowe: Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie zobowiązującymi przepisami, standardach jakościowych.
8. Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10.4.1997 r. – Prawo energetyczne oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4.5.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r. nr 93, poz. 623 ze zm.). Zasady kształtowaniai kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Energii z dnia6.3.2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 503).
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2020
Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: W przypadku składania oferty na część II zamówienia 20000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100).
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestruzawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Wykaz i krótki opis warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu,
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, które zostały określone przez zamawiającego (szczegółowoopisane w rozdziale V, VI, VII SIWZ).
2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę:
1) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
2) podlegającego wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp;
3) podlegającego wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, pkt 2, pkt 4, pkt 8 ustawy Pzp.
3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust.5 pkt 1, 2,4, 8 ustawy Pzp, o udzielenie części I i II zamówienia – mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada ważną Koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć, w formie jednolitego dokumentu zamówienia (JEDZ)stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W części IV Kryteria kwalifikacji wykonawca może ograniczyć się do wypełnienia sekcji α (alfa) bez obowiązku wypełnienia sekcji A,B, C, D.
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Cześć I zamówienia
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż 950 000,00 PLN (dziewięćset pięćdziesiąt tysięcy 00/100złotych).
Cześć II zamówienia
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż 300 000,00 PLN (trzysta tysięcy 00/100 złotych).
O udzielenie 2 części zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu w zakresie:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż 1 250 000,00 PLN (jeden milion dwieście pięćdziesiąt tysięcy00/100 złotych).
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Część I Zamówienia

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w sposób należyty w okresieostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie - dostaw energii elektrycznej o łącznym wolumenie nie mniejszym niż 4 000 MWh (czterytysiące) oraz dostaw energii elektrycznej do co najmniej 350 (trzystu pięćdziesięciu) punktów poboru, przy czym zamawiający nie określa w ramach ilu umów/kontraktów dostawy zostały (są) wykonane (wykonywane).
Część II Zamówienia
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w sposób należyty w okresieostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie - dostaw energii elektrycznej o łącznym wolumenie nie mniejszym niż 1 500 MWh (jeden tysiącpięćset) oraz dostaw energii elektrycznej do co najmniej 350 (trzystu pięćdziesięciu) punktów poboru, przy czymzamawiający nie określa w ramach ilu umów/kontraktów dostawy zostały (są) wykonane (wykonywane).
O udzielenie 2 części zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu w zakresie:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w sposób należyty w okresieostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie - dostaw energii elektrycznej o łącznym wolumenie nie mniejszym niż 5 500 MWh (pięćtysięcy pięćset) oraz dostaw energii elektrycznej do co najmniej 700 (siedmiuset) punktów poboru, przy czymzamawiający nie określa w ramach ilu umów/kontraktów dostawy zostały (są) wykonane (wykonywane).
Uwaga
Wykonawca nie może wykazać tych samych dostaw więcej niż 1 raz.
W przypadku wykazania dostaw, realizowanych w oparciu o umowę niezakończoną przez upływem terminuskładania ofert w postępowaniu, zamawiający uwzględni wartość tej ich części, która do upływu ww. terminuzostała faktycznie zrealizowana.
III.1.5)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
1. Warunki umowy zostały zawarte w Załączniku nr 5 – Istotne dla stron postanowienia umowy. Cenyjednostkowe brutto za 1 MWh pozostaną przez cały okres realizacji umowy niezmienne, z zastrzeżeniem zapisów umowy (§ 17 Istotne dla stron postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ).
2. Zamawiający przewidział możliwość zmiany ilości PPE wynikającej z włączenia do umowy nowych PPE wzwiązku z np. przejęciem punktów od innych podmiotów, wybudowaniem nowych lub np. wyłączenia obiektu zeksploatacji, zmiany stanu prawnego obiektu.
3. Rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą na podstawie danych o zużyciu energiielektrycznej udostępnionych wykonawcy przez OSD za dany okres rozliczeniowy. Zamawiający nie dopuszczawystawiania faktur na podstawie zużyć szacunkowych sporządzonych przez wykonawcę – zakaz nie dotyczyszacunkowych zużyć wykazywanych przez OSD.
III.2.3)
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)
Informacje na temat aukcji elektronicznej

IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.1)
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 04/10/2019
Czas lokalny: 11:00
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 04/10/2019
Czas lokalny: 11:30
Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, POLSKA, sala nr 206 (sala konferencyjna), II piętro
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:
Drugi/trzeci kwartał 2020
VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)
Informacje dodatkowe:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu – dotyczy wszystkich części zamówienia – zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalegaz opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniana podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ;

6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ;
7) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowaw ustawie z dnia 12.1.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170); - wg wzoru ustanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ;
8)  oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ), a wprzypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Informacja:
— dokumenty i oświadczenia, o których mowa w ppkt 1-7 wykonawca składa na wezwanie zamawiającego,
— oświadczenie, o którym mowa w ppkt 8 wykonawca przekazuje zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy, o których mowa w pkt 7 powyżej:
1) ppkt 1 (informacja z Krajowego Rejestru Karnego) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkaniama osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21ustawy Pzp;
2) ppkt 2–4 (zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) – składadokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że: nie zalega z opła. podatków, opłat, składek na ubezp. społ. i zdr.
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17a Warszawa 02-676 Polska Tel.: +48 224587801 E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Informacje dotyczące środków ochrony prawnej zawarte są w dziale VI ustawy Pzp.
2. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu, a także innemu podmiotowi,jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp.

3. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.
4. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany napodstawie ustawy.
5. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie orazwskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
6. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
7. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
8. Terminy wniesienia odwołania (art. 182 ustawy Pzp)
8.1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdaniedrugie ustawy Pzp albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
8.2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
8.3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w art. 182 ust. 1 i 2 ustawy Pzp wnosi się, w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawieart. 11 ust. 8 - w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności możnabyło powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
8.4. Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązkunie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,
2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym UniiEuropejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
8.5. W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamawiający może przedłużyć termin składania ofert lub termin składania wniosków.
8.6. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych ul. Postępu 17a Warszawa

02-676 Polska Tel.: +48 224587801 E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
29/08/2019

Rejestr zmian strony Zamówienia publiczne

Podmiot udostępniający informację
Starostwo Powiatowe w Kępnie
Pierwsza publikacja
Starostwo Powiatowe w Kępnie  
Aktualizacja publikacji
   
Wytworzenie publikacji
Starostwo Powiatowe w Kępnie  
Zatwierdzenie
Starostwo Powiatowe w Kępnie  
Rejestr zmian
Drukuj
Liczba odwiedzin
203211

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl