Zamówienia publiczne
Ogłoszenie o zmianie zapytania ofertowego
Data publikacji: 2018-09-19
Ważne do:
Kępno, dnia 19.09.2018 roku
Powiat Kępiński
63-600 Kępno
ul. Kościuszki 5
Ogłoszenie o zmianie zapytania ofertowego
Dotyczy: zapytania ofertowego pn. Dostawa i instalacja sprzętu do elektronicznej obsługi sesji rady powiatu w Kępnie ul. Kościuszki 5. -Znak sprawy AB.272.2.11.2018
ZMIANY w Ogłoszeniu ofertowym
Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Ustęp 8 Miejsce składania ofert
Jest:
- Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Starostwie Powiatowym
w Kępnie ul. Kościuszki 5 Biuro podawcze /pokój nr 4/do dnia 22 września 2018 roku do godz. 14:00.
Koperta z ofertą powinna posiadać dopisek: „Oferta na Dostawę i instalację sprzętu do elektronicznej obsługi sesji rady powiatu w Kępnie ul. Kościuszki 5”
powinno być:
- Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Starostwie Powiatowym
w Kępnie ul. Kościuszki 5 Biuro podawcze /pokój nr 4/do dnia 24 września 2018 roku do godz. 14:00.
Koperta z ofertą powinna posiadać dopisek: „Oferta na Dostawę i instalację sprzętu do elektronicznej obsługi sesji rady powiatu w Kępnie ul. Kościuszki 5”
Pozostałe warunku określone w zapytaniu pozostają bez zmian
Starosta Kępiński
/-/ Witold Jankowski
Rejestr zmian strony Zamówienia publiczne
- Podmiot udostępniający informację
- Starostwo Powiatowe w Kępnie
- Pierwsza publikacja
- Starostwo Powiatowe w Kępnie
- Aktualizacja publikacji
- Wytworzenie publikacji
- Starostwo Powiatowe w Kępnie
- Zatwierdzenie
- Starostwo Powiatowe w Kępnie
- Liczba odwiedzin
- 212255