przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Kępnie

Dokonanie zgłoszenia instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne

WYMAGANE DOKUMENTY:

Wymagane dokumenty

  • zgłoszenie spełniające  wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r., w sprawie zgłosznia instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne.

Załączniki:

  • Oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa w przypadku, gdy prowadzący instalację reprezentowany jest przez pełnomocnika
  • Oryginał dokumentu potwierdzającego uiszczenie opłaty skarbowej.

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

Starostwo Powiatowe w Kępnie ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno

Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa

Złożenie dokumentów: Biuro Podawcze pok. 3 (parter) w godzinach 7:30 – 15:30

Odbiór dokumentów: listownie lub osobiście przez wnioskodawcę albo jego pełnomocnika, Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, pok. 109, I piętro, w godzinach pracy urzędu

Wszelkie informacje w sprawach związanych z wnioskiem można uzyskać pod nr telefonu tel. (062) 78 28 918

 

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

Do 30 dni od dnia złożenia wniosku.

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

Przyjęcie zgłoszenia instalacji.

OPŁATY

  • 120,00 zł - dokonanie zgłoszenia (bezterminowo)

Opłatę można uiścić przelewem na konto Urzędu Miasta i Gminy w Kępnie

Bank Stantander Polska S.A.

nr 69 1090 0004 7306 0000 1111 0001

lub gotówką w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Kępnie, ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno.

 

TRYB ODWOŁAWCZY

W przypadku wydania decyzji o wniesieniu sprzeciwu, stronie przysługuje odwołanie od tej decyzji, które wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kaliszu za pośrednictwem Starosty Kępińskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Do rozpoczęcia eksploatacji instalacji można przystąpić, jeżeli organ właściwy do przyjęcia zgłoszenia w terminie 30 dni od dnia doręczenia zgłoszenia nie wniesie sprzeciwu w drodze decyzji.
  • Instalację, objętą obowiązkiem zgłoszenia w okresie, gdy jest już ona eksploatowana przed wejściem w życie przepisu o obowiązku zgłoszenia, prowadzący ją jest obowiązany zgłosić w terminie 6 miesięcy od dnia, w którym została ona objęta tym obowiązkiem.

PODSTAWA PRAWNA

  • Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, art. 152

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI

2020-11-04

Kategoria: Emisja zanieczyszczeń [ 3 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
pdf SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZAKRESU DANYCH UJĘTYCH W ZGŁOSZENIU INSTALACJI WYTWARZAJĄCYCH POLA ELEKTROMAGNETYCZNE
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 48
20-11-06 08:45 Frączek Krzysztof 842.51KB
pdf Formularz_zgloszenia_instalacji_wytwarzajacych_pola_elektromagnetyczne
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 54
20-11-06 08:45 Frączek Krzysztof 849.81KB
pdf Wniosek - zgłoszenie instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 44
20-11-06 08:41 Frączek Krzysztof 1.24MB

Rejestr zmian strony Dokonanie zgłoszenia instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne

Podmiot udostępniający informację
Starosta Kępińśki
Pierwsza publikacja
Frączek Krzysztof 2020-10-23 09:32:00
Aktualizacja publikacji
Frączek Krzysztof 2020-11-06 08:42:29
Wytworzenie publikacji
Frączek Krzysztof 2020-11-06 08:42:25
Zatwierdzenie
Frączek Krzysztof 2020-11-06 08:42:25
Rejestr zmian
Drukuj
Liczba odwiedzin
462

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl