przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Kępnie

Nabór pracowników

Ogłoszenie nr 121273 z  dn. 24.05.2023 ( ogłoszenie znajduje się na stronie internetowej Służby Cywilnej)

 Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kępnie

poszukuje kandydata na stanowisko:

 Inspektor Nadzoru Budowlango do spraw: inspekcji i kontroli 

Czym będziesz się zajmować 

Osoba na tym stanowisku: 

  • przeprowadza kontrolę budowy i prowadzenia robót budowlanych, stanu technicznego obiektów budowlanych, obowiązkowych kontroli poprzedzających wydanie pozwolenia na użytkowanie, samowoli budowlanych, utrzymywania obiektów w należytym stanie technicznym,
  • kontroluje należyte wykonywanie obowiązków przez właścicieli i zarządców obiektów budowlanych wynikających z prawa budowlanego,
  • kontroluje dokumenty dot. prowadzonych robót budowlanych, przekazywania obiektów budowlanych do użytkowania, utrzymania i użytkowania istniejących obiektów budowlanych,
  • dokonuje kontroli uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
  • sporządza protokoły z przeprowadzonych czynności kontrolnych,
  • przygotowuje decyzje, postanowienia i pisma w zakresie prowadzonych działań,
  • prowadzi akta administracyjne, rejestry związane ze stanowiskiem pracy.

 Kogo poszukujemy 

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie lub wyższe budowlane
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata. Preferowane jest co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w budownictwie (wykonawcze lub projektowe) lub co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowisku o podobnym zakresie zadań.
  • Uprawnienia budowlane w dowolnej specjalności,
  • Umiejętność obsługi komputera, praca z programami pakietu MS Office, umiejętność obsługi innych urządzeń biurowych,
  • Prawo jazdy kategorii B,
  • Komunikatywność,
  • Odpowiedzialność,
  • Zdolność analityczngo myślenia,
  • Nieposzlakowana opinia,
  • Odpowiedni stan zdrowia,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Znajomość ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych,
  • Znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego i procedur obowiązujących w administracji,
  • umiejętność rozwiązywania problemów, podejmowania decyzji i działania w sytuacjach stresowych,
  • systematyczność,
  • terminowość,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce.

 Co oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
  • Udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
  • Przyuczenie do stanowiska pracy.
  • Praca można rozpocząć niezwłocznie po zakończeniu procedur związanych z naborem i wykonaniu badań lekarskich.

  Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

 Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca w siedzibie inspektoratu - praca przy komputerze, przyjmowanie interesantów i stron postępowań oraz udzielanie wyjaśnień i informacji, sporządzanie protokołów w siedzibie urzędu, prowadzenie postępowań administracyjnych;
  • Praca w terenie – udział we wszelkich czynnościach kontrolnych z zakresu pracy Inspektoratu, sporządzanie protokołów z kontroli w terenie,
  • Konieczność analitycznego myślenia i samodzielnej oceny sytuacji zastanej podczas realizowanejkontroli.
  • Praca pod presją czasu, liczne kontakty bezpośrednie i telefoniczne z interesantami.

Miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy:

Siedziba inspektoratu znajduje się na parterze. Dogodny dojazd, dojście. Możliwość parkowania odpłatnego. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Praca biurowa przy monitorze ekranowym. Praca w terenie przy zmiennych warunkach pogodowych. (Możliwość występowania warunków uciążliwych podczas przeprowadzanych kontroli w terenie). W terenie możliwa praca na wysokościach. Preferowane jest prowadzenie służbowego samochodu osobowego podczas wyjazdów związanych z kontrolami w terenie.

 Dodatkowe informacje

  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem

    „ogłoszenie nr 121273” do dnia 05-06-2023 r. (decyduje data wpływu do Inspektoratu).

  • CV, list motywacyjny, wszelkie oświadczenia winny być podpisane przez kandydata.
  • Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez aplikującego.
  • Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane,
  • Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru – poinformowani będą telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Brak takiej informacji równoznaczny będzie z odrzuceniem oferty.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 62 – 78 – 28 – 952 w godz. 8.00-15.00.

     Uwaga. Druk oświadczeń dla kandydatów znajduje się na stronie internetowej: https:/powiatowy_inspektorat_nadzoru_budowlanego/dokumenty_do_pobrania.html

 Planujemy następujące metody/techniki naboru: 

Osoby spełniające wymogi naboru, które złożą poprawnie dokumenty aplikacyjne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. Powiadomienia telefoniczne. 

TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiający pracę na aplikowanym stanowisku pracy.
  • Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  • kopie świadectw pracy, kopia prawo jazdy.
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych,
  • (Wzór oświadczenia zamieszczono na stronie internetowej PINB w Kępnie)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

     Oświadczenie - ostatni druk w tabelce

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  •  Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

 Aplikuj do: 5 czerwca 2023 r.

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 121273" na adres: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kępnie

ul. Kościuszki 9

63-600 Kępno

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 62 - 78 - 289- 47

lub mailowego na adres:

 Więcej o pracy na stronie urzędu:

STRONA URZĘDU

Dokumenty należy złożyć do: 05.06.2023 r.

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

 

Rejestr zmian strony Nabór pracowników

Podmiot udostępniający informację
Katarzyna Górecka
Pierwsza publikacja
Rabiega Aneta 2016-07-18 14:53:26
Aktualizacja publikacji
Górecka Katarzyna 2023-05-24 08:16:33
Wytworzenie publikacji
Górecka Katarzyna 2023-05-24 08:16:29
Zatwierdzenie
Górecka Katarzyna 2023-05-24 08:16:29
Rejestr zmian
Drukuj
Liczba odwiedzin
0

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl